احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

گردوی سرنوشت چرا پوکی؟

يكشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۰۸ ب.ظ

کبوترانه

عکس از من

+تاریکی جهان حق من است حق من است تاریکی جهان... (رضا براهنی)

+نیستی و عاشقانه‌های زیادی در پیله خشکیده‌اند. نیستی و روزنامه‌ها فقط تسلیت دارند. شهر پر از خبرهای شوم است. شهر... شهرِ تاریک و سیاه و زشت. شهرِ کافه‌های متروک بی مشتری. شهرِ مراسم تدفین و خاکسپاری. شهرِ بی قصه و روایت. اصلن شهر بی‌معاشقه، دریا و ساحل و ماه و ستاره و ساز و نوا می‌خواهد چه کند؟ شب می‌خواهد چه‌کار؟ شهر بی‌معاشقه باران می‌خواهد برای چه؟ شعر و شراب می‌خواهد چه‌کار؟ اصلن شهر بی‌معاشقه غسالخانه و مرده‌شور و قبرستان هم نمی‌خواهد. یک لودر بیاورید زنده به گور شویم...

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۲
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۲)

از عکس خیلی خوشم اومددد:)
متن و عنوانم خوبِ خوب بود!

راستی کتاب این برف کی آمده ی محمود حسینی زاد رو بخون!
پاسخ:
ممنونم
و
مرسی واسه معرفی کتاب. می‌ذارمش توی لیست «باید بخوانم‌»ها!
۱۲ دی ۹۵ ، ۱۸:۵۰ ** سیلاک **
عکس عالی بود ولی متن خیلی دلگیر بود ...
پاسخ:
عالی می بینی :)
و متن...
۱۲ دی ۹۵ ، ۱۸:۵۴ جیرجیرک .
وای چه عکسییییییی
خیلی قشنگه . این رنگیشو هم دارید ؟ یا سیاه سفید گرفتین ؟

جا برای من گنگیشک زیاد است ولی
به درختان خیابان تو عادت دارم :)


پاسخ:
مرسی از نظر لطفت :) 
رنگی گرفتم، سیاه سفیدش کردم و مطمئن نیستم فایل رنگیشو نگه داشته باشم...

و مرسی از تک بیت قشنگت
عکس زیبایی است
پاسخ:
ممنونم. زیبا می‌بینید :)
۱۳ دی ۹۵ ، ۰۰:۲۷ گمـــــــشده :)
به محض دیدن پست گفتم: یعنی عکسو خودش گرفته؟
:))))
پاسخ:
:))
عکس محشره... چه خوب کردی سیاه و سفیدش کردی هانی جان. 

و متن... حسابی بر دل نشست!
پاسخ:
ممنونم نسرین بانو :)
برای عکس زیبای شما:
زندگی ام به تاری بند است/نچینی اش...!/

و 

من فکر می‌کنم/که پشت همه‌ی تاریکی‌ها /شفافیّت شیری رنگ حیات است   /این راز را /از حفره‌ی ماه /و روزنه‌های ستارگان دریافته‌ام.   /شمس لنگرودی



پاسخ:
زیبا می‌بینید:)
ممنونم از انتخاب‌های زیبای شما یاقوت عزیز
عکس از خودتون؟؟؟
:) بابا هنرمند!
پاسخ:
با اجازه!

البته هنوز خیـــــــــــــــــــلی زوده برای هنرمند نامیدن من :)
ای جانم چه عکس قشنگیه هانی جان...دوس داشتمش:)
پاسخ:
ممنونم :)
پرسیدی:

چرا مینویسی؟

گفتم: خیلی حرف هاست که نمیتوان گفت

اما میتوان نوشت

واین حس خوبی است.

خوب من

این روزها فهمیده ام

خیلی حرف  هاست که نه میتوان گفت

ونه میتوان نوشت

واین درد بزرگیست....

پاسخ:
گاهی برای او
چیزهایی می نویسی
بعد پاک می کنی
پاک می کنی

او هیچ یک از حرف های تو را
نمی خواند
اما تو
تمام حرف هایت را گفته ای

مورات هان مونگان
ترجمه‌ : سیامک تقی زاده
خیلی هم عکس زشتیه     :|
اصلنشم  :|
پاسخ:
مرسی از حضور و نظر شما :)
۱۹ دی ۹۵ ، ۱۴:۴۱ علی امین زاده
از عکسه خیلی خوشم اومد. آفرین.
پاسخ:
ممنون از نظر لطفت :)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">