احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

حافظ بگو کدوم فال،کدوم روز و کدوم سال...

سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۲۰ ق.ظ
تو چله‌ی هر سال من
یه جای خالیه که پر نمی‌شه
حافظ نگو تو فال من
جدایی افتاده برا همیشه
بهمن محمدزاده
بشنوید؛ یلدا / محمد معتمدی
 
 
+کاش میشد بگویم دلتنگم و این یک خبر غم‌انگیز نبود...!
 
-دلم برای باران تنگ شده است.
-باران ریز و بی صدا.
-باران ریز و بی صدا که حتا برگ‌ها را تکان نمی‌دهد.
شهریار مندنی‌پور
 
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۳۰
هانی هستم

شهریار مندنی پور

یادداشت‌های شما (۱۱)

چقدر پست لافکادیو خوب بود.

راستی.. آلبوم جدید سهیل نفیسی اومد دیشب. 
طرح نو..  آواز غزلهای حافظ
پاسخ:
خیلی خوب بود لافکادیو. مثل همیشه خوندنی

حتمن می‌خرمش. عشق است سهیل نفیسی

به به سلاملیکم ، الانه که وبلاگا پر بشه از یلدا و آخ پاییز رفت و سفره ی یلدا و انار و فلان و سوسول بازی :دی

ما تو شهرمون یلدا نداریم اصن انگار فقط تو تلویزیون شنیدم من . هیچوقتم از این رسوماتی که میگن رو اجرا نکردیم فقط یه بار جوگیر شدیم رفتیم هندونه خریدیم که هندونه شم سفید از آب در اومد :دی بعد ولی از تنها چیزیش که خوشم میاد کرسیه . کلا من ابزار استراحت رو دوست دارم :دی با اون لحاف مخمل قرمز سنگینش واقعا دوست داشتنیه ، یه مدتم به بابام گیر دادم بخره ولی نخرید هی میگفت فعلا پاشو اون بخاری رو کم کن :دی

پاسخ:
منم کاری به اون چیزایی که گفتی ندارم و هیچ برنامه‌ای هم برای یلدا ندارم جز یه فال حافظ... البته پیش اومده که با یکی از دوستام هندونه خریده باشم و مثل هندونه‌هایی که خوابگاه می‌داد سفید باشه!

بعد آها الان همین بارون ریزه داره میاد :)

بعدتر اون پسته هست لینک دادین تا یه کمشو خوندم ولی نکشیدم دیگه . متنای طولانی وبلاگا رو نمیدونم چرا نمیکشم بخونم . کتاب میخونم طوری نیستا ولی وبلاگ میخونم حوصله م سر میره هی وسطش میگم داری دیگه کشش میده تهشو بیار بالا دیگه :دی آخرم صفحه رو میبندم میرم .

پاسخ:
به‌به بارون!

در مورد نوشته‌های طولانی مهمه که کی نوشته باشه و چقدر نویسنده باشه. لافکادیو قلمش خوبه و عالی می‌نویسه. شخصن هیچ وقت از خوندنش خسته نمی‌شم.

خیلی قشنگه آهنگش :)
پاسخ:
اوهوم. خیلی خوب بود. روی تکراره فعلن!
۳۰ آذر ۹۵ ، ۱۴:۱۷ #وجیهه _آوای
اونی که رفته برگرده
...
زنده باد. عجب آهنگی.
پاسخ:
دمش گرم جدن! 

:)

۳۰ آذر ۹۵ ، ۱۵:۱۲ #وجیهه _آوای
هانی جان نمی تونم دانلودش کنم. :(
۳۰ آذر ۹۵ ، ۱۶:۰۱ #وجیهه _آوای
ممنونم.
دانلود شد
پاسخ:
خواهش می‌کنم :)
اینجا هر وقت پنجره را باز کنی باران هست ، آرام و ناز و بی صدا و قشنگ .. 

آهنگش فوق العاده بود :))))


یلدا ی شما مبارک .. 
پاسخ:
خوش به سعادت شما :)

مرسی :)
چه شعری ....! عجب سنتوررری!!!عالی ...متشکررررررر ننشنیده بودم ...لطف کردین
پاسخ:
خواهش می‌کنم
خوشحالم که دوست داشتید :)
کاش میشد بگویم دلتنگم و این یک خبر غم‌انگیز نبود...!

دوسش داشتم اینو ^
پاسخ:
:)
گاهی برای نوشتن نیاز به بازی با کلمات نیست

فقط یک دل تنگ می خواهد و یک قلم

که واژه ها را مثل باران روی کاغذ بریزد ...

راستش دلت که تنگ باشد

انگار واژه ها از اعماق وجودت تو را صدا می زنند

دفتر را باز می کنی و می نویسی ...



پاسخ:
خیلی خوب بود. مرسی

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">