احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

بیا برویم و غروب آفتاب را تماشا کنیم...

شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴ ق.ظ

تو در مسیر طلوعی و من اسیر غروب

چه اختلاف بزرگی! کجا به هم برسیم؟

فرامرز عرب عامری

غروب

عکس از من

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۷
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۳)

شازده کوچولو می گفت یه روز ۴۷ بار غروب خورشیدو تماشا کرده..
پاسخ:
اوهوم
و خدا می‌دونه اون روز دلش چقد گرفته بوده..

البته دقیقش میشه 43 بار ;)
به!
فوق العاده ...احسنت ... دلنواز و روح نواز ...مرحبا
پاسخ:
ممنونم :)
واو:))
منم دلم غروب خاست:|
پاسخ:
:)
حالا هرچی -_-
با من بحث نکن
پاسخ:
باشه |:
هی کنار دریا خوش میگذرونیا! چرا رشت دریا نداره. اه
پاسخ:
همه‌ش چقد فاصله دارید مگه از دریا بابا! البته پیش‌تر گفتید کسی نیست ببردتون :(
برم شازده کوچولو بخونم...
پاسخ:
چه کار نیک و پسندیده‌ای!
برای نخستین بار؟
چه شعر و عکس به هم میان :)
فوقِ عاالی
پاسخ:
ممنونم از حضور و نظر لطفتون :)
"البته پیش‌تر گفتید کسی نیست ببردتون :("
ایول به حافظه!!!!!! دوران دانشجویی خیلی خوب بود. هفته ای یک بار حداقل میرفتیم با دوستم. حتی توو هوای سرد که خیلی می چسبید. کاش هنوزم بیست سالم بود. الان به نظرم بدترین چَپترِ زندگیمه!


پاسخ:
بست سالگی برنمی‌گرده ولی شاید بشه بعضی چیزا رو تکرار کرد :)
۲۷ آذر ۹۵ ، ۲۰:۲۸ اسپریچو ツ
بریم. من کلا پایه ام:دی
پاسخ:
دوش شیخ همی گشت گرد شهر، که آدم پایه ام آرزوست!! 
سر ظهر توقف کن تا برسم. 

چتر یادت نرود!

عکس فوق العاده است!
پاسخ:
ممنونم نسرین بانو :)
۲۸ آذر ۹۵ ، ۰۸:۴۱ هولدن کالفیلد
نمیام بیخودی اصرار کن، من خودم پدر و برادر دارم :|
:))
پاسخ:
:دی بد نمی‌گذره‌ها!
۲۹ آذر ۹۵ ، ۱۹:۴۵ پـامـ ـوک
عکس واقعا بی نظیره. شما عکاسی؟
پاسخ:
نظر لطفته.
نه عکاس نیستم. تازه دارم یاد می گیرم. 

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">