احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

خاطره‌ای درونم است

جمعه, ۲۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۵۳ ق.ظ

درون نور تاریکی است

درون روز تاریکی است

درون خورشید تاریکی است

درون ماه تاریکی است

درون لامپ‌های نئون تاریکی است

درون چشم‌ها تاریکی است

درون من

درون من

درون من

درون من خالی است...


+اکنون   در آن اتاق کوچک تنها که ماه را در خویشِ خویش نهان کرده است  [ مثل زنی که زیباییِ گذشته‌ی خود را]، شب‌ها چه می‌کنی؟ (رضا براهنی)

+نوشته‌های بدون اسم، دست‌نوشته‌های خودم هستن.

عنوان از آنا آخماتووآ

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۶
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۵)

درون من خالی است...
میدانی 

به شوق نور در ظلمت قدم بردار
      
به این غم های جان آزار دل مسپار ..

عالی بود  :)
پاسخ:
:)
:( اینکه ادم درونش تهی باشه چیز ترسناکیه و من حسش میکنم در خودم:((
پاسخ:
:(
۲۶ آذر ۹۵ ، ۲۱:۱۵ اسپریچو ツ
ظهر که از مدرسه برمی گشتم خسته و گشنه رادیو جوان تو برنامه کافه رادیو از آنا آخماتووا شعر میخوند
چقدر بدم میومد ازش:دی
پاسخ:
:دی 
امان از خاطره‌ی بد!
جای شکرش باقیه که هنوز تو قلب بعضی از آدما به اون تاریکی نشده... 
راستی بفکرم انداختی که با وجود اینهمه تاریکی تو زندگیامون، خوبه گم نمیشیم!
یا میشیم و خبر نداریم؟
نمی دونم... خودمو گم کردم.
پاسخ:
شایدم گمیم! میون حجم بزرگی از تاریکی که دیگه عادی شده!

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">