احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

بعد

لبخند زدیم

مثل دو تا غریبه

و از کنار هم گذشتیم

{زمان نایستاد

زمان

            به 

                     عقب

                                          بازنگشت

زمان تابع قانون بود

و با یک لبخند

تند یا کنــــــــــــــــــد نمیشد

فیزیک تابع قانون بود

و با یک لبخند

تند یا کنــــــــــــــــــد نمیشد}

تمام ما از کنار هم گذشت

-لبخند زدیم و از کنار هم رد گذشتیم-

و زمین

به چرخشش ادامه داد!


+چون چشم تو دل می‌برد از گوشه‌نشینان / همراه تو بودن گنه از جانب ما نیست (حافظ)

+بگو چگونه /بمیرمت/ که اینگونه /در من نفس می‌کشی؟ (شیما سبحانی)

*عنوان؛ سطری از رضا براهنی

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۳
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۸)

۲۳ آذر ۹۵ ، ۱۵:۵۹ بانوچـ ـه
زمان احساس نداره... نه صبر میکنه نه سرعتش کم میشه کلا میره که بره
پاسخ:
اوهوم...
خیلی هم اشتباهه. تند و کند میشه. وقتی خوشیم زود میگذره. وقتی غم داریم کش میاااااد لامصب!
کاش اصلا احساس نداشتیم! کرگدن بودیم!
پاسخ:
چرا فکر می‌کنی کرگدن بدبخت احساس نداره!؟ =)) فقط پوستش کلفته!!
تلخ بود ولی فوق العاده زیبا بود 


پاسخ:
ممنونم که خوندی :)
چقده خط اخر دل دلی بود:)
اخرین باریکه گفتم کاش احساس نداشتم همین نیم سات پیش بود
خونه جدید مبارک:) یه خوشی زیرپوستی دارم ازینکه از پرشین کوچ کردی
پاسخ:
ممنونم
خوش اومدین :) زود به زود بیاین خونه ی ما! 
هیهات...
پاسخ:
:(
((-:امان از زمان
پاسخ:
امان.... 
آره حق با توئه کرگدن هم قطعا احساس داره بنده خدا. اما اینطور به نظر میاد که دنیا به ... نیس! که ممکنه اینم اشتباه باشه.و کرگدنم کلی دغدغه داشته باشه.
پاسخ:
شایدم ما نمی دانیم هیچ از غم کرگدن!!
چشم حتما باعث افتخار منه
مدتیه کمتر وبلاگ میام ولی سعی میکنم بیشتر باشم بعدازین:)
پاسخ:
لطف دارید :)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">