احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

چیزهایی هست که نمی‌دانیم

شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۳ ق.ظ
بعضی روزها
انسان فقط خسته است

نه تنهاست
نه غمگین
و نه عاشق

فقط خسته است

ایلهان برک

by the sea

+سرگشته‌ی محضیم و در این وادی حیرت/ عاقل‌تر از آنیم که دیوانه نباشیم (اخوان)
+دو رخت‌خواب بیندازم آن ور خانه/برای دیدن یک فیلم در شب ممتد/نوشتن دیالوگ‌ها و نقد بازی‌ها/نگاه کردن تو بین فیلم، تا به ابد ( سید مهدی موسوی)
+دیروز یه دل سیر مهمون دریا بودم زیر بارون نم‌نم... زیر بارون جاهای خالی بزرگ‌تر میشن.
+تنهایی پرنده‌ای بود که از هر شاخه‌ای پرید، بر شانه‌ی من نشست...
+ بی‌قرار توام و در دل تنگم گله‌هاست...(فاضل نظری)
#فو
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۶
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۹)

۰۶ آذر ۹۵ ، ۱۱:۲۳ امیر بهزادپور
عنوان ، منو بیاد فیلمی به همین نام انداخت...
چیزهایی هست که نمی دانی.

پاسخ:
آره، منم از همین فیلم برداشتم عنوان رو :)
مدل لباسش اینجوریه یا سانسورش کردین؟
پاسخ:
مدلشه! من و سانسور؟!

وای دریا زیر بارون ... همه ش با دریا 45 دقیقه فاصله داریما ولی یه مسلمون پیدا نمیشه منو ببره

پاسخ:
پس باید تنهایی بزنی دل به دریا! سخت نگیرید بابا!
۰۶ آذر ۹۵ ، ۱۵:۰۷ عارفه هستم
اخ دقیقا هانی این حال منمه فقط خسته ام خسته خسته خسته خیلی ها یعنییییزخیلی
پاسخ:
ایشالا زود بگذره این خستگی

:)

تو
یک عذرخواهی به بالش من بدهکاری!
بس که هر شب
چنگ میزنم نبودنت را...



عزیز ِجان با صدای آسرایی

پاسخ:
ز چشم من نشو نهان که در فراغ روی تو رسد خزانم...

کار قشنگی بود. ممنونم :)
منم فکر کردم لباسشو دست کاری کردین :)))

کلا عکسهای خاص انتخاب میکنید مطالب خاص تر .. بسیار عالی :)
پاسخ:
ممنونم از لطفتون :)

بهم ماشین نمیدن وگرنه میرفتم :دی

پاسخ:
ماشینو دادنی نیست، گرفتنیه!! شایدم دزدیدنی!!
یک وقتهایی هم هست که حتی ادم خسته هم نیست فقط نمیدونه که چشه :/
اون وقتها از همه ی وقتها بدتره
پاسخ:
اوهوم. اون حالتم یه جورِ بد بلاتکلیفی و کلافگیه.
اونقدر خسته، که نتونی بگی: خسته ام!
پاسخ:
دلخسته ام از شهر نامردی و رندی ها
پایان خوبم باش! مثل ِ «فیلم هندی» ها

سید مهدی موسوی

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">