احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

کافه رویا

دوشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۲۴ ب.ظ

یه آهنگ بشنویم،ها؟

کافه رویا از امیر‌حسین نوری



+ تنها دلتنگ یک نفر هستی و اما انگار جهان خالیست / آلفونس‌دو لامارتین

+ اگه پیشنهاد آهنگ دارید برام بذارید :)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۱
هانی هستم

آهنگ

یادداشت‌های شما (۱۴)

۰۱ آذر ۹۵ ، ۱۵:۲۸ وارش بارانی
آهنگ گلی جان از ابی ابراهیمی
پاسخ:
مرسی :)
تمامی موزیک های عجیب غریب و چرت و خوب و بد ... در کل همه اون هایی که توی وبم معرفی کردم :)
پاسخ:
مرسی :دی
۰۱ آذر ۹۵ ، ۱۶:۱۱ گمـــــــشده :)
آهنگ..
خب من فکر می کنم شما از فوتوگراف اد شیران خوشتون میاد احتمالا
برای پاییز حریق خزان و ارغوان علیرضا قربانی فوق العاده اس
همین طور آهنگ نگاه از خودش
پاسخ:
ممنونم از پیشنهادهات
اسم اد شیران رو تا حالا نشنیده بودم.
تمام تک نوازی های کیهان کلهر
البته یحتمل خیلیهاشو شنیده باشی
پس اوممممم ترانه های جنوبی سهیل نفیسی
پاسخ:
ممنونم
سهیل نفیسی رو گوش میکنم همیشه
اما کلهر رو به صورت کامل گوش نکردم. مرسی :)
آه بارانِ محمدرضا شجریان:)

just one dance by caro emerald ro ham goosh kon
پاسخ:
ممنون :)
آهنگ های کریستف رضاعی 

وقتی تو شمال باشم ، باران هم بی وقفه ببارد ، چای دارچینی و کلوچه هم باشد اونوقت فقط آهنگ های کریستف رضاعی این بزم پاییزه را کامل می کنه ..

:)
پاسخ:
کریستف رضاعی رو دوست دارم
با این تفاوت که من جنوبم و نه کوکی دارم، نه پاییز! ولی چای دارچین دارم در عوض!!

مرسی :)
سهیل نفیسی آلبوم ری را

+ امروز تویی و باد و اتوبان بمرانی تو دهنم افتاده بود.
وقتایی که حالم خوبه ناخودآگاه زمزمه ش می کنم
پاسخ:
مرسی از پیشنهادها
حتمن پیداشون می‌کنم
شدیدن منتظر آلبوم جدید بمرانی‌ام!

بابا با این سلیقه ی فاخر شما ، من ! با این سلیقه ی جینگولزم چی بگم آخه :دی

پاسخ:
اختیار دارید :)

ولی در کل من چند تا آهنگ هست بهشون ارادت خاص دارم و سنگینم هستن :دی
یکی حسودی که میگه وقتی باد آروم آروم موتو نوازش میکنه ... نمیدونم کی میخونه اونو خیلیییییی دوس دارم

یکی دیگه عشق از عارف
یکی دیگه اونی از ابی که میگه یه مردی به سن من عاشق بشه ...

بعد من کلا خواننده های پاپ ایرانی رو به جز مسترپیسای بعضی ها و به جز تمامی کارای آقای خواجه امیری رو اصلا گوش نمیدم . هر کودوم به دلایلی

ولی اگه از هرررر کی خارجی خواستین بگین معرفی کنم :)))

پاسخ:
اونو شهرام صولتی می‌خونه و البته یه ورژن اصلی هم داره که احتمالن علی شهسواری یا  یوسف افشار باید باشد. عالیه

ابی و عارف هم که اصلن عشقن خودشون!

خب من خارجی خیلی کم گوش دادم و ممنون میشم بهم معرفی کنید. 


مزرعه های قهوه هومن جاوید..
با توجه‌به اینکه شعرش از یغما گلروییه گفتم احتمالن دوست داشته باشین!:)
صدای هومن جاوید هم فی النفسه زندگی توش جریان داره!:)
پاسخ:
ترانه‌های یغما معمولن خوب از آب درمیاد. از هومن جاوید تا حالا نشنیدم چیزی
 ممنونم :)
هم مرگ علیرضا آذر
پاسخ:
ممنونم :)
یک نفر آدمم هزار نفر تنهام...فرشید فرهادی
پاسخ:

تنهایی در اتوبوس چهل و چهار نفر است

تنهایی در قطار

هزار نفر



غلامرضا بروسان

                 قد " ق ا م ت ِ " الصّلاة ...

                  قد " ق ا م ت ِ " الصّلاة ...

                  گاهی ... ،

                  برادر جان ... ،

                  حدّ ِ ترخُّص ...

                  چهار فرسنگ نیست ... ،

                  یک سنگ داشته باشند در سینه ... ،

                  چهار حرف ِ  " ق ا م ت َ " ت  که هیچ ... ،

                  دل َ ت  که چهار حرف ِ " ش  ی  ش  ه  " باشد هم ... ،

                  دل َ ت  که چهار حرف ِ " آ  ی  ن  ه "  باشد هم ... ،

                  می شکند ...

                  به دو حرف ِ  " غ  م " 

                  الله اکبر ...

                  الله اکبر .                       

                  این جا انگار ...

                  سال هاست ...

                  دل را ...

                  شکسته می خوانیم ...

                                               فرشید فرهادی

                                             

پاسخ:
ممنونم از انتخاب‌های مثل همیشه زیبا :)
۰۳ آذر ۹۵ ، ۱۲:۵۷ امیر بهزادپور
گاهی که دلتنگیم به وسعت جهان ست، تو باشی کافیست..
اهنگ قشنگ بود...
پاسخ:
:)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">