احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

گفتنی‌ها کم نیست اما...

يكشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۰۶ ق.ظ
سه چار روزی نبودم. چند روزی نخوندمتون و به زودی به دیدارتون خواهم اومد.
حس و حال خودمو نمی‌دونم درست. در هم... آمیخته‌ای از چند حس. اصراری به نوشتن نیست...

من اندوهگین نیستم
خود اندوه عالمم
و سرزمینی در سینه‌ام گریه می‌کند.
غاده السمان

+تنهایی‌ها عمیقند
عمیق
مثل صورت مردگان
شمس لنگرودی

+بخش پادکست با صدای خورشید عزیز به روز شد. از ایشون ممنونم که آغاز این بخش شدن :) و منتظر شنیدن صدای شما هم هستم.
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۳۰
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۹)

التماس دعا
پاسخ:
:)
تنهایی بدترین درد دنیا !

پاسخ:
با همگان تنها/بی همگان تنها
تنهایی..اگ بهش عادت کنی شیرین میشه
پاسخ:
تنهایی رو دوست دارم 
خواهش می کنم آقای ماهی دریای بیکران..
پاسخ:
{گل} و {لبخند}
زود برگرد و با حال خوب برگرد
پاسخ:
هستم :)
آخرین سنگر بلاگه!
۳۰ آبان ۹۵ ، ۲۲:۴۲ گمـــــــشده :)
ایشالا همیشه خوب باشین
پاسخ:
ممنونم :)
عالی 

پادکست رو دارم گوش میدم کاش تو زمینه ی صدای این خانم یه ملودی پخش میشد .. خیلی حرفه ای تر به نظر می رسید .. در کل عالی موفق باشید 

پاسخ:
داریم تجربه می‌کنیم دور همی :)

ممنونم 
امیدوارم از اینها سرحال تر ببینمت هانی جان
پاسخ:
:)

پس حالا که حس نوشتن نیست ، عکس بذار :)

پاسخ:
ایشالا :)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">