احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

از ماه...

سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۱۷ ق.ظ

ماه بزرگ بود

ماه تنها بود

ماه آمده بود نزدیک، تو را ببیند

ماه

عکس از من

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۵
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۱)

پس چرا کامل نیست ماه؟ مال امشب نبود؟
پاسخ:
عکس قدیمیه طودی جان. 
همه اینجا عکاس ان!!!! عالی!!!چطوری اینقدر نزدیک عکس گرفتین؟!!!:)))
همه اینجا عکاس ان!!عالی!!چطوری اینقدر از نزدیک عکس گرفتین؟!!!
پاسخ:
من البته عکاس نیستم. فقط دوست دارم عکاسی رو :)
عکس کراپ شده
میترسم بعد دیدن
ماه توقف کند
بعد زمین برود
بعد زمین برخورد کند
بعد پروردگار مجبور باشد
ویندوزش را عوض کند.
پاسخ:
می ترسم 
دنیا به پایان برسد
و نگفته باشم
دوستت دارم!
۲۵ آبان ۹۵ ، ۱۴:۰۳ عارفه هستم
ماه تو این شهر کوفتیک ه اصلا معلوم نیست 
پاسخ:
از شهر برو بیرون،هوات عوض شه :)
:| من این همه دنبالتون میکنم نظر میذارم براتون ولی جدا چرا واس من کامنت نمیذارید؟ 
پاسخ:
دوست عزیزم 
خیلی ممنونم از حضور گرم و کامنت هات 
ولی واقعیتش نمی دونم برای سریال ها و فیلم هایی که ندیدم و دنبال نمی کنم چه کامنتی بذارم :(
فقط میتونم ازت تشکر کنم
۲۵ آبان ۹۵ ، ۲۲:۴۷ عارفه هستم
نمی تونم فعلا از شهر بزنم بیرون

ماه بزرگ بود

ماه تنها بود

ماه آمده بود نزدیک، تو را ببیند


بسیار ظریف و زیبا بود هانی جانم


پاسخ:
ممنونم نسرین بانو :)
ماه بزرگ بود ولی تنهاییش بزرگ تر بود....
پاسخ:
عالی 
ماه آمده بود نزدیک تو را ببیند...
زیبا :)
پاسخ:
:)
عالی :)

شعرش از کیه ؟ کوتاه و قشنگه 
پاسخ:
ممنونم
نوشته هایی که اسم ندارن از خودمن
:)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">