احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

Dance me to the end of love

جمعه, ۲۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۲۶ ب.ظ

به ﺁﺭﺍﻣﯽ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺩﺍﺷﺖ،

ﺍﻧﮕﺎﺭ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺭﻭﯾﺎﻫﺎﺕ ﺑﻪ ﯾﮏ ﭘﯿﮏ ﻧﯿﮏ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ

ﺩﺭﺣﺎﻟﯿﮑﻪ ﻣﻮﺭﭼﻪ ﺍﯼ ﺩﺭ ﮐﺎﺭ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ

ﻭ ﺑﺎﺭﺍﻧﯽ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺑﺎﺭﯾﺪ


ﺭﯾﭽﺎﺭﺩ براتیگان 


* لئونارد کوهن هم رفت. حس میکنم دنیا داره خالی میشه...

* بلیت گرفته بودم برم یک سفر یکی دو روزه، اتفاقی افتاد و حالمو گرفت. حس سفر پرید و هی دلم میخواد کنسلش کنم ولی از سر لج با دنیای نامهربون هم که شده میرم... به این دنیا نباید رو داد...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۱
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۷)

سفر به سلامت:))
پاسخ:
ممنونم جولیک جان :)
۲۱ آبان ۹۵ ، ۲۰:۵۵ © زهـــــرا خســـروی
نگید اینطوری خب دلمون گرفت ! برید با کلی اتفاقات و تجربه ها و حس های خوب برگردید:)
پاسخ:
نگیره دلتون :) 
ممنونم 

دقیقا ... منظروم جمله اخره . من مومنم به این که برای حال خوب باید با سیگنالهای منفی جنگید حتی . جنگ .
یعنی واقعا شادی چیزی نیست که خودش باشه یا خودش "باید" باشه چیزیه که باید بگیریش ولش نکنی

پاسخ:
درسته! ولی ما به چیزای منفی دیگه می چسبیم! البته خب چسبندگی و سماجت چیزای اندوهناک بیشتره! 
خوب کاری می کنین.
فکر می کنم بعدش پشیمون نشین.

+ جسارتا فکر کنم "with" عنوان اضافه س
پاسخ:
ایشالا 
+ممنونم از نذکرتون،حق با شماست :)
خوش بگذره :)
پاسخ:
ممنونم :)
لئوناردو کوهن مرد؟
چرا من نشنیدم؟
کی مرد؟

کاش اینقدر یهویی نمیخوندم..انتظار این جمله رو نداشتم اصلا...
پاسخ:
اوهوم. امروز خبرشو خوندم
دوست ندارم خبر مرگ بدم ولی مرگ بعضیا رو نمیشه نزد تو گوش دنیای بی وفا
حتمن برو
پاسخ:
:)
الآن برات کلیپ همین آهنگو فرستادم. لذت ببر

صداهای جاودانی ، همیشه هستند. غصه نخور پسر جان
پاسخ:
بسیار ممنونم. 
خیلی چسبید

۲۲ آبان ۹۵ ، ۱۰:۴۰ امیر بهزادپور
ارام دوستت خواهم داشت،
طوری که حتی خودت هم از این عشق بویی نبری!
اصلا آرام برایت خواهم مُرد.


پاسخ:
:)
چقد خوبه که تنها زندگی میکنی و خیلی هم راحت بار و بندیل سفر رو می بندی:) لاکی یو!

دیروز تموم مدت این آهنگ رو گوش دادم...دوس داشتم یکی هم بود باهام برقصه! صدای بی نظیری داشت...حیف شد!
پاسخ:
البته تنها زندگی نمیکنم ولی سعی میکنم سخت نگیرم
اگه تنها بودم که دیگه خونه نمی موندم اصلن :)))

شالا سفر خیلی خوش بگذره

از نوشته ها این طور برداشت میشه که هفته خوبی نبوده

ولی امیدوارم هفته پیش رو براتون بهترین اتفاقای ممکن رخ بده

امیییییییییییییین
پاسخ:
ممنون 
و 
آمین 
:)


این شعر زیبا رو امروز خوندم تقدیم به شما

بزرگترین‌ گناه‌ من‌
ـ ای‌ شاهزاده‌ی‌ دریا چشم!ـ
دوست‌ داشتن کودکانه‌ی‌ تو بود!
(کودکان عاشقان‌ بزرگند...)

نخستین‌ (و نه‌ آخرین!) اشتباه‌ من‌
زندگی‌ کولی‌ وارم‌ بود!
آماده‌ بودنم‌
برای‌ حیرت‌ از عبورِ ساده‌ی‌ شب‌ و روز
و برای‌ هزار پاره‌ شدن‌
در راه‌ِ هر زنی‌ که‌ دوستش‌ می‌داشتم!
تا از آن‌ پاره‌ها شهری‌ بسازد
و آنگاه‌
ترکم‌ کند!

لغزش‌ من‌ دیدن‌ کودکانه‌ی‌ جهان‌ بود!
اشتباهم،
بیرون‌ کشیدن‌ عشق‌ از سیاهی‌ به‌ سوی‌ نور
و گشودن آغوشم‌
هم‌چون‌ دریچه‌های‌ دِیر
به‌ روی‌ تمام عاشقان!

 

"نزار قبانی"



پاسخ:
عالی
ممنونم از انتخابتون :)
مگه نمیخواستین راه حلی پیدا کنید خب مسافرت بهترین راه حله من نمیتونم برم مسافرت میشینم کارتون میبینم شما حتما برو وسعی کن بهت خوش بگذره
پاسخ:
همین کارو کردم. هر چند کوتاه :)
نسخه خودم رو انجام بدین روح و روانتون شاد میشه مداد رنگی و دفتر نقاشی بخرید یه جامدادی هم مثل بچه ها که رو شکم دراز میکشن  روز زمین بخوابید مداد رنگیاتون رو بریزید دورتون و نقاشی بکشید هر چی اومد به ذهنتون بعدش برید کارتون ببینید پیشنهاد میکنم از سری ماداگاسکار شروع کنید بعد پاندای کنفو کارو عصر یخبندان وشیرشاه روزی یه مثقال تام و جری و پلنگ صورتی و باگز بانی بعدش لی لی پارچه ای بخرید یه دل سیر تو اتاقتون وقتی کسی نبینه لی لی بازی کنید منچ و مارپله  و زو هفت سنگ فوتبال دستی اشتباه ما اینه که فکر میکنیم خیلی بزرگ شدیم برای خودتون جایزه بخرید مثلا یه ماشین کوچولوی اسباب بازی من واسه خودم عروسک میدوزم وقتی اینطوری حال من داغون خوب میشه شما که اوضاعت بهتره فکر کنم زودتر خوب بشید برچسب یادم رفت به نقاشیاتون برچسب بزنید و بذاریدش جلو چشمتون  و از قوه تخیلتون استفاده کنید مثل همون موقع که بچه بودیم
پاسخ:
مرسی از پیشنهادات خوب شما!

نه چسبندگی اونا بیشتر نیست . ماییم که بیشتر بهشون میچسبیم و شادیا رو سطحی و به آسونی ول میمنیم بره . همه ش بسته به توی ذهن ما داره .

پاسخ:
اینم حرفیه :)
۲۳ آبان ۹۵ ، ۱۸:۴۶ مکاترونیک خودرو
خوش بگذره :)
پاسخ:
سپاس دوست
سفر خوش...بسلامت:)))
پاسخ:
ممنونم 
رفتیم و آمدیم :)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">