احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

باز مرا عشق تو خر می‌کند...!

شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۱۷ ق.ظ

توی سن و سال ما، آدم‌ها عاشق هم نمیشن، بلکه به هم لذت میدن، فقط همین! بعدها وقتی بزرگ‌تر و ناتوان‌تر شدی، می‌تونی عاشق یکی بشی. تو این سن و سال فقط می‌تونی فکرش رو بکنی. فقط همین و بس! 

مرگ خوش/آلبر کامو

 

«یه آهنگ خوب»!!! بشنوید.

از اینجا می‌تونید دانلودش کنید.

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۵
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۳)

یه پوزخند زدم بعد خوندن متن
چه جالب بود
البته از کامو انتظار نمیره کلا عاشق بشه هیچوقت :/
پاسخ:
-اگر در اینجا خوشبختی ، چرا ترکش میکنی؟
-من از این می ترسم که کسی دوستم داشته باشه، و این مانع از خوش بودنمه.

مرگ خوش
۱۵ آبان ۹۵ ، ۱۱:۰۵ عارفه هستم
وای چه خوب بةد لعنتی
چه قدر کتاب خوب مونده و من نخواندم
تو سن و سال ما یعنی کی؟
یعنی اهمین سنی که من هستم؟
پاسخ:
برای اینکه درباره‌ی سن پاتریس نظر بدم باید مرگ خوش رو از نو بخونم!!

ولی میشه به سن خودمون تعمیمش داد!!
در ادامه عنوان:
بی پا و بی دست و بی سر می کند
:|
با تشکر
پاسخ:
:))

فکر خیانت به تو از عاشقی است، این سرِ بی صاحب اگر می‌کند
هر چه فرار از گذرت می‌کنم، باز مرا عشق تو خر می‌کند
قابل تـأمله
پاسخ:
به هر حال اینم یه جور طرز فکره
البر کامو:)))و باز هم البر کامو:))) 
یه پست درباره ش بزارین بیشتر بشناسیمش:))
پاسخ:
من درباره‌ی شخصیت خود آلبر کامو مطالعه‌ی زیادی نداشتم. اگه یه مطلب خوب پیدا کردم حتمن می‌ذارم اینجا :)
اول یک تشویق دارید اگر کتاب رو به پایان بردید ومتوجه شدید ...آفرین ...بیست صفحه روشاید 7 یا  8 بار خوندمو نفهمیدم ودرود فرستادم به خواهرم با این پیشنهادش ...
دوم از کاظمی خیلی نشنیدم فقط این کجا و آنکجا رو  گوش کردم ..

پاسخ:
خب مطمئن نیستم همه‌شو فهمیده باشم!! باید از نو بخونم ولی خب تمومش کردم!!

:)
پاسخ:
:)
۱۵ آبان ۹۵ ، ۱۶:۰۹ اسپریچو ツ
عجب کتابیه هاااا!
پاسخ:
:))

یاد اون آهنگ ابی افتادم که میگه یه مردی به سن من عاشق بشه ...

پاسخ:
آخ آخ خیلی خوبه این بشر!!
عنوان خوب چه ها که با یک خواننده وبلاگ نمیکنه!
پاسخ:
فریب که نبود؟؟
فصل عاشقیمون هنوز نیومده


برای پست : دقیقن. دقیقن. دقیقن. دقیقن.
۱۵ آبان ۹۵ ، ۲۳:۳۶ © زهـــــرا خســـروی
فعلا از خوندن کتابای خارجینگی نویسا کشیدم کنار! کامو هضمش سخته گابریل گارسیا از اونم سخت تر،کافکا از همشون ترسناک تر و مبهم تر! کتاب در دست خواندن هم رویای نیمه شب هست فعلا:)
* بابت معرفی هم ممنون:)
پاسخ:
خواهش می‌کنم :)
هاهاها...
راست میگه دیگه دیگه
پاسخ:
والا!

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">