احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

روز تویی، ماه تویی، امسال و هر سال تویی

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۰۹ ق.ظ

بهار تویی

پاییز تویی

و این تقویمِ روی میز

تعداد روزهایی است که خورشید به دور تو گشته است.


*من هیچ وقت برای هیچ دست‌نوشته‌ای عنوان نمی‌ذارم مگر اینجا به جبر بیان. خلاصه اینکه شما می‌تونید متن رو از عنوان جدا بدونید همیشه در اینجور موارد!

*آیه‌ای بخوان؛ آیه این نیست که گفته‌انددو با دو می‌شود چهار. دو دست عاشق با دو دست معشوق، می‌شود یک. شرق بنفشه/شهریار مندنی‌پور

*چیزهایی هست که فکرشو هم نمی‌کنی...

*تو فکر یه سفر کوتاهم!

*دلخوشی‌ها کم نیست؟

یادداشت‌های شما (۸)

:)))).

پاسخ:
:)
سفر خوشه... پاشو بیا ولایت ما. قول میدم اگه خوش نگذره، بد هم نگذره
پاسخ:
خیلی!
راه ولایت شما دوره :( و گرنه چی بهتر از ولایت شما [لبخند]
و شعرت... به جان دلم نشست
بسیاااار زیباست
پاسخ:
ممنونم نسرین عزیز :)
♥ :)
پاسخ:
:)

۱۲ آبان ۹۵ ، ۱۱:۲۸ گمـــــــشده :)

نه کم نیست

دلخوشیم این روزام شده انتظار برای این که برای کار بهم زنگ بزنن

هر چی هست از اون ناامیدی مطلق قبل بهتره

سفر کوتاه عالیه. ترجیحا کوهنوردی

:))

پاسخ:
ایشالا زودتر زنگ بزنن پس :)

چقدر شعر رو دوست داشتم. از اوناست که آدم دوست داره بنویسه بزنه به دیوار
پاسخ:
خیلی لطف دارید شما. بسیار ذوق کردم اصلن از تعریف‌تون :)
شعر خیلی قشنگی بود،مرسی
پاسخ:
ممنونم که خوندید :)
به کجا؟
پاسخ:
معلوم نیست! تو فکرشم فقط!

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">