احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

وصال سمت ابد است و فراق سمت ازل...

سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۳۹ ب.ظ

و دانستم که تو نمی‌آیی آیلار. می‌دانستم نمی‌آیی آیلار و در سینما، یک صندلی کنارم خالی است وقتی که پیش‌پرده‌ی «کازابلانکا» را نشان می‌دهند، و یک صندلی کنارم خالی است وقتی مرد فیلم نصف شب روبه‌روی هرم بزرگ ایستاده، و یک صندلی کنارم خالی است وقتی دست‌های مومیایی ساق پای زن را می‌چسبد. من ترسیدم آیلار. مردها، هر کدامشان، یک دستشان توی جیب‌ بود و مطمئن بودم که دسته‌ی صدفی یک چاقو را توی مشت می‌فشردند. و روی تیغه‌ی چاقوهاشان حتمن شیار هم بود که فرو‌رفتنا، هوا بدهد توی خونم. دست من روی دسته‌ی صندلی تنها، وقتی در باد صحرا، زن موها را با انگشت‌های بلندش عقب می‌راند و پشت لبانش، دانه‎‌ای عرق جوشیده...

 

آیلار/ شهریار مندنی‌پور

 

بشنوید کازابلانکا رو از یغما گلرویی با دکلمه‌ی خودش (دانلود)

 

 

و من آنقدری دوستت دارم که کفشدوزی شده‌ام روی کفش سفیدت. /آیلار

یادداشت‌های شما (۵)

جمله اخرت خیلی قشنگه:)))
پاسخ:
از متن کتابه البته بازم :)
باور میکنین من تابحال حاضر نشدم فیلم کازابلانکا رو ببینم?فکر میکنین چرا?
خب با خودم فکر کردم تو پنجاه و دوسالگی باید بهونه ای واسه فیلم دیدن داشته باشیم.من و همراهی که تازه پیداش شده.بله دقیقا همینقدر فانتزی هستم!!!!!!
;)
پاسخ:
:|
فانتزی داشتن خوبه ها ولی من قول میدم کلی فیلم خوب برای دیدن هست در 52 سالگی! در واقع اونقد فیلم خوب هست که اگه از الان ببینی هم تموم نمیشه! 
چقدر خوب بود. : - ))
+ و یغما. دوستش دارم
مرسی
پاسخ:
قربان شما 
:)
انتخابات همیشه زیبا هستند


پاسخ:
:)
با وجود یغما بودنش بازم به دلم نشست! :)
جنله ی آخر خیلی خوب بود...خیلی!
پاسخ:
خوبه که شما اثر رو از مولف جدا می‌کنید.

یغما را دوست می‌دارم...

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">