احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

سال من از اواسط پاییز..

يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۵۳ ق.ظ
زردی ام از نژاد فصلم بود
سرخی ام از تبار برگی که-
روز میلادم از درخت افتاد
زیر رگباری از تگرگی که...

از تبار جنون پاییزی
کاشف لحظه های ویرانی
عقربی در قمر تمرکیدیم
وای از این اجتماع آبانی

با این چار بیت از تومور 3 علیرضا آذر، زادروز همه آبانیا رو شادباش و خجسته باد بگیم،ها؟؟
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۲
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۹)

خجسته بادا 
پاسخ:
:)
تولدشون مبارک
اهنگ به رهی دیدم برگ خزان استاد بسظامی این روزا خیلی گوش میدم
گوش بدید که بسیار زیبا و مناسب این روزهاست
دعوتید به خوندن یک پست محیط زیستی
خوشحال میشم تشریف بیارید
پاسخ:
چشم؛هم برای بسطامی، هم برای پست محیط زیستی
۰۲ آبان ۹۵ ، ۱۲:۳۶ امیر بهزادپور
مهر را با ابان بنویس، مهربان می شود...
پاسخ:
یک چنین آدمایی هستیم ما!! 
مبارک ..مبارک:))
پاسخ:
مبارک مبارک!! 

الکی یعنی به خودم نگیرم :دی
۰۲ آبان ۹۵ ، ۱۸:۱۹ اسپریچو ツ
نخیر
(جوابی از یک شهریوری حسود:دی)
پاسخ:
:)))

حالا ما اگه می دونستیم شهریوره تبریک می گفتیم!!
شما آبان ماهی هستی هانی جان؟
به به مبارک باشه ...

منم یه عزیز دلی دارم (داداش کوچیکه) که ششم آبان تولدشه
هزار کیلومتر با شیراز فاصله داره!!

و من از حالا ذوق دارم روز تولدش بهش زنگ بزنم و تبریک بگم ...
پاسخ:
آره با اجازه! 
مرسی

سلامت باشن داداش کوچیکه و تولدشونم مبارک باشه
تولد خودت هم مبارک پیشاپیش آبانی
پاسخ:
تولد خودت هم مبارک پیشاپیش آبانی!
:)
:)
خجسته باد! 
فقط یه سوال! چطور علیرضا آذر یهو اینقدر معروف شد ؟! :| من که اصلا ارتباط نمیگیرم! :)
پاسخ:
متشکریم!

من فکر میکنم بخش زیادی از شهرت علیرضا آذر به خاطر دکلمه هاش بود. در واقع کسانی که پیگیر شعر هم نبودن به صورت حرفه ای، با ترانه ها و دکلمه های آذر حال میکردن و شاید الان خیلیا جز همون چند تا شعری که دکلمه کرده اصلن چیز ازش نخونده باشن. اجرای یک شعر خیلی تاثیر داره در شناخته شدن شاعرش و بعدش ممکنه برعکس بشه. یعنی الان من میدونم کاری که از آذر خونده شده مطمئنن شنیدنیه 
عه این پستو روز تولد من گذاشتتی
چقد ذوقمند شدم واهااااای یکی بیاد بغلللمممم نیاز به فشار فشور میباشد .

آقا ولی بذار کتاب ریاضیامو بیارم دم دست به قول بچه ها ... این علیرضا آذر هیچ خوشم نمیاد طالع بینی رو رواج میده ها :دی

بعد میدونی شعر تومور کجاش ؟؟شعر تومور بود دیگه ؟ تو اصلاح کن اگه نبود
اونجا که : گونه ها قاچ سیب لبنانی ... تو بخندی شکسته خواهد شد قیمت پسته های کرمانی

چی چیا عقیق اصل یمن ؟ چشم ها ؟

پاسخ:
به‌به! یک آبانی! خوشبختم! 

آره،تومور صفر

چشمهایت عقیق ِ اصل یمن

گونه ها قاچ سیب لبنانی

تو بخندی شکسته خواهدشد،

قیمت پسته های کرمانی

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">