احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

برنامه‌های ما الان محیط زیستی میشه!

پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۸ ق.ظ
چند روز پیش لب دریا خیلی اتفاقی با کسی همکلام شدم که موقع رفتن دیدم سه تا پلاستیک زباله گرفته دستش. داشتم از موجای دریا عکس می‌گرفتم که اومد طرفم و سیب تعارف کرد. البته بعدش مهمون چای و پرتقالش هم شدم! می‌گفت هر روز که میام ساحل، اینکارو می‌کنم. می‌گفت بهای شنا کردنم رو میدم. دلواپس تمیزی ساحل و دریا بود. می‌گفت ما چیزی از این دریا طلبکار نیستیم و در مقابل بخشندگی دریا داریم یه کار کوچیک می‌کنیم براش. 
«بهای شنا کردن»! این تفکر ستودنیه. این‌که ما بپذیریم از طبیعت به خاطر تمام چیزهایی که به ما داده سپاسگزار باشیم نقطه‌ی آغاز خوبیه برای رفتار محیط زیستی و دوستانه با زمینی که فقط یه دونه ازش داریم! [ حتا از اون ماری که موقع برگشتن از زیر پام در رفت و آدرنالین خونم رو مقداری بالا برد هم باید تشکر کرد! می‌تونست جور دیگری رفتار کنه!]
darya

دریا را بگو
که نفس نفس می‌زند
و گویا خواب می‌بیند
دریا را بگو
که نفس‌زنان
راه می‌رود در خواب
بیژن جلالی
عکس از خودم
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۹

یادداشت‌های شما (۱۹)

سپاسگزار که هیچ
کاش فقط آزار نرسونیم...

+خیلی خوب عکسو گرفتی قشنگ شده :)
پاسخ:
کاش...

+قشنگ می‌بینی :)
۲۹ مهر ۹۵ ، ۱۱:۰۰ گمـــــــشده :)

کارش قابل تحسین بوده

عکس از شماست؟

شبیه دریای شمال نیست به نظرم. ساحلش البته


پاسخ:
آره. دریای جنوبه :)
سلام
من اومدممممم
خال و احوال؟
عکس بسیار زیباست و تفکر اون ادم هم بسیار قابل ستودنه
امیدوارم هممنون یاد بگیرم یه احترام خاص برای طبیعت قایل باشیم
شاید یه حق زندگی ...
پاسخ:
ســـــــــــــــــــلام!!
خوش اومدی :)
ارادتناکم.

ممنونم از نظر لطفت.
آدمای خیلی کمی رو می‌بینم که وقتی میان لب دریا، برای زباله‌هاشون پلاستیک میارن. بیشترشون پوست میوه و کیک و قوطی نوشابه و ... رو رها می‌کنن همونجا و خداحافظ... :(

با دیدن عکس نمیدونم چرا ولی یاد اهنگ معین افتادم
دل تنگمو صخره پس میزنه
پاسخ:

با من عادت غرق دریا شدن

.

.

.


دلتنگی

یعنی

روبروی دریا ایستاده باشی و

خاطره‌ی یک خیابان خفه‌ات کند.

پاسخ:
دلتنگی همین رد پایی است که به تو نمی‌رسد...
عنوان...چهرازی قشنگ:)
پاسخ:
پیدا کردن آدمایی که چهرازی گوش میدن اتفاق هیجان انگیزیه!!
جدا از فرهنگ سازی
دیروز یکی از دوستان میگفت تو یکی از کشورها که امش یادم رفته (پیری دیگه )
هر یه کیلومتر از ساحل یه نگهبان داره که مخصول تمیز نگه داشتن اون ناحیه ست
یعنی برای ای منظور استخدام میشه .برای همین انقدر ساحلشون تمیزه
تا فرهنگ سازی مناسب این راهکار خیلی خوبه
حیف که مسولان در خواب بسر می برن خیلی اسوده
پاسخ:
این راهکار رو ما به شهرداری پیشنهاد دادیم. البته دیگه کیلومتر نگفتیم بهش!
گفتیم برای ساحل پاکبان اختصاصی بذاره که اصلن کارش فقط نظافت ساحل باشه. چون کافی نیست تعداد پاکبان‌ها و نمی‌رسن اما...هنوز که اجرا نشده ولی امید داریم!!
هانی وبلاگ شما تا الان اسکای نبود؟!!! چقدر شکل افکارش زیبا بوده،واقعا همینطوره،ما باید از طبیعت و دریا تشکر کنیم:)
پاسخ:
پرشین بود سارا! نکنه یادت نمیاد منو!!
می بینم کههههه فونت عنوان عوض شد :) خداییش این خیلی بهتر از قبلیه،قبلی بد نبودا ولی در مقام مقایسه که قرار میگیره کم میاره! 
چای و پرتقال با هم خیلی دوست دارم.یا نسکافه و پرتقال! بوی پرتقال و قهوه که قاطی میشه خیلی خوب میشه
دم اون دوست گرامی هم گرم با این کارش
عکسه خیلی خوب شده،اصلا یه جورایی فضایی شده! این خواهر ما بوشهر دانشجوئه،اصلا ذوق نداره ولی!هیچ جا رو کشف نکرده!من خودم یه سری رفتم ساحل ریشهر رو براش کشف کردم:)
چون اتفاق هیجان انگیز دوست دارین باید بگم که بنده هم از مریدان رادیو چهرازی هستم:))
پاسخ:
من تا حالا چای و پرتقال با هم نخوردم، امتحان کنم یعنی؟؟ ولی بوی قهوه... وااااای... من برم غش کنم برگردم!! 

مرسی از نظر لطفت به عکس. به خواهرتون بگید بابا دانشجویی دو روزه، تا می تونی بگرد و جاهای جدید کشف کن!!

چهرازی!! آیکون قلب و منو این همه خوشبختی و اینا :)
۲۹ مهر ۹۵ ، ۱۵:۵۴ عارفه هستم
همه رادیو چهرازی ها:)))))
پاسخ:
به به شما هم؟ :)

واقعا محیط زیست . من هر وقت میرم پارک و میبینم مردم بسته ی پیتزاهاشونو ول میکنن حاشیه فضای سبز انقد حرصم میگیره دوست دارم یه مشت بذارم رو دماغ طرف . دریای جنوب من توی دیلم و گناوه و بوشهر دیدم که خیلی تمیزه انصافا . و اینکه ساحلش سنگ ریزه نداره . این دریا احتمالا استان هرمزگان باشه ؟ من خیلی دوست دارم یه بار برم هرمز تعریفشو زیاد شنیدم انقد شنیدم که بیخیالش شدم . جایی که کل ایران راجع بهش صحبت کنن دیگه رفتن نداره :دی

بعد اینکه عکسای اینجوری دوست دارم . عکس طبیعی دوست دارم .

پاسخ:
این عکس هم گوشه ای از استان بوشهره. ساحل استان بوشهر تنوع زیادی داره. از شنی و ماسه ای گرفته تا مرجانی که دیگه نابود شده...

اینجا هم ساحل تمیزی داره ولی بی خیالی مردم بعضی وقتا صحنه های زشت و غم انگیزی می سازه 
:)
دلم خواست :)

پاسخ:
پذیرای قدوم مهربان شما هستیم. یا یک چنین چیزی :)
۲۹ مهر ۹۵ ، ۱۸:۲۶ اسپریچو ツ
من فکر میکردم چهرازی دیگه تموم شده
چجوری همه مریدشن:/

+عکس دساحل و دریا خیلی قشنگ شده ولی به نظر غیرطبیعی میاد. ادیتش غلیظ نبوده؟:دی
پاسخ:
چهرازی تموم شد و تموم نشد! همیشه شنیدنیه. 
شما هم چهرازی؟ ;-) 

+ با سرعت شاتر پایین گرفته شده و یک فیلتر HDR کشیده شده روش. 
چه طرز تفکر قشنگی داشتن :)
پاسخ:
تا باد چنین بادا :)
۳۰ مهر ۹۵ ، ۰۰:۲۹ وارش بارانی
عکس قشنگیه، اگردر اینستاگرام حضور دارید مایلم که عکس های دیگه تونم ببینم
پاسخ:
ممنونم. آدرس میدم خدمتتون :)
عکس فوق العاده بود... محشر! 
بسیار زیباست
دست مریزاد هانی جانم

خوشحالم این طرز فکر داره تو جوونا بیشتر میشه.
پاسخ:
ممنونم از نظر لطفتون نسرین عزیز
چه آدم بافرهنگی بوده .. شبکه استانی ما هی برنامه های فرهنگ سازی می زاره که دریا و محیط زیست رو کثیف نکنید .. ولی کو گوش شنوا .. از پوشک بچه بگیر تا هر چیزی که فکرش رو نمی کنید تو دریا پیدا میشه .. 


پاسخ:
واقعن فاجعه باره فرهنگ محیط زیستی بیشتر مردم. بیشترین چیزی هم که دیده میشه کنار دریا،همین پوشک و ظروف یکبار مصرف و پلاستیکه. بعدشم پوست چیپس و قوطی نوشابه و... :(
:( مثل اینکه دریای اونجا خوشگل تره. برا ما این شکلی نیست :/ خزر خیلی کثیفه. کوفتتون شه
پاسخ:
دریای شمال رو ندیدم ولی دریای خودمون رو بسیار دوست میدارم 
حسودم هرگز نیاسود :پی
یه عکسی تو آرشیوم از دریا دیدم با نوکیا ای 5 گرفته بودمش . خیلی خوب در اومده به نظرم . یاد این عکس شما افتادم . بعدتر فک کردم میدونی چی تو عکاسی قلقلکم میده ؟ اینکه با دوربینای کیفیت پایین عکس خوب بگیرم ...
آنالوگ و دیجیتالش فرق نمیکنه ولی کیفیت پایین باشه . مازوخیسم دارم :دی

پاسخ:
اونم یه چالشه دیگه!

بعد من یادمه یه دوربین داشتم هر وقت خودش عشقش می کشید عکس می گرفت. یعنی تو نیت می کردی ، شاتر رو می زدی ، بعد اوشون تشخیص میداد به صلاحه این عکسو بگیره یا نه! تازه بعد از گرفتن هم باز ممکن بود نظرش عوض بشه و بسوزونتش!!

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">