احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

I Put A Spell On You

دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۰۳ ق.ظ

یه سر بریم 1958 و برگردیم! ها؟

 
بشنوید I Put A Spell On You از Jay Hawkins
 

I Put A Spell On You رو یکی از 500 آهنگی می‌دونن که راک‌اندرول رو شکل داده و مجله‌ی رولینگ استون رتبه‌ی 300 بهترین آهنگ‌های تمام زمان‌ها رو بهش داده.

این آهنگ ، تیتراژ پایانی فیلم stranger than paradise از جیم جارموش بود که حتمن از دیدنش لذت می‌برید.

 
stranger than paradise
 
آهنگ رو می تونید از اینجا دانلود کنید و متنش رو در ادامه‌ی مطلب بخونید.
 
I put a spell on you
Because you're mine
 
Stop the things you do
Watch out, I ain't lying
 
I can't stand
No running around
I can't stand
And no putting me down
 
I put a spell on you
Because you're mine
 
Stop the things you do
Watch out, I ain't lying
 
I love you, I love you
I love you anyhow
I don't care if you don't want me
I'm yours right now
 
I put a spell on you
Because you're mine, mine, mine
Oh you're mine
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۶

یادداشت‌های شما (۹)

هر 3 اپیزود و لحن کمدی فیلم رودوست داشتم..
۲۶ مهر ۹۵ ، ۱۷:۲۵ جلبک خاتون
متن اهنگ خیلی قشنگه  :)
خیلی دوستش داشتم.
ممنون بابت معرفی


راستی اقا هانی ! رفتم معنی اسمتونو پیدا کردم گفتم بیام بهتون بگم که بدونید دیگ معنی شو .یه وقت زشت نباشه بعد از اینمه سال زندگی و موهای سفید و‌کمر خمیده تون معنی اسمتونو ندونید پیرمرد جان :)))

اسمتون به معنی آرام و آرامش دهنده هست  :)


پاسخ:
خواهش می‌کنم. خوشحالم ک دوست داشتی.

+مرسی که این زحمت کشیدی و سرچ کردی و از گمراهی نجاتم دادی. چه معنی خوبی! خوشمان آمد. :)

+دوستم که ادبیات عربی خونده بود میگفت از ریشه‌ی "ه ن ی" هست. یا "هنی" که معنی‌شو یادم نیست و فقط همونا توی ذهنم بود که گفتم.
۲۶ مهر ۹۵ ، ۱۸:۵۰ جلبک خاتون
دوست منم همینطور و از دوستم پرسیدم و گفت از ریشه هَ نَ یَ و هنی هستش که به همین‌معنی آرام و آرامش دهنده میشه
پاسخ:
مرسی :)
آهنگش قشنگ بود ، متن آهنگ عالی بود فیلم هم که کلا نمی بینم .. گذاشتم همه ی فیلم های دنیا رو در حد فاصله 65 سال تا 85 سال ببینم .. این فیلم هم می زارم تو لیستم  :))

Danke 
پاسخ:
از همین الان هم شروع کنی فرصت نمیکنی همه فیلمای خوبو ببینی!! به نظر من اینکارو نکن با خودت!! گاهگاهی ببین :)
سینما یک دنیای نامکشوفه. هر فیلم یه زندگیه. هر فیلم فرصت یک بار زندگی کردن خارج از دنیای محدود خودت رو بهت میده و این چیزی نیست که موکول کنی به 65 سالگی!
 از سینمای جارموش + هنوزم مرد مُرده.
+ با این که کل ساخته هاشُ دیدمُ دارم ولی هنوزم مرد مرده.
+ اگه موسیقی خوب نبود باید تعجب می کردیم. جارموش روی انتخاب موسیقی حساس ترین کارگردانی هست که می شناسم. همیشه موسیقی متناش، در نوع خودشون بهترین هستند.
پاسخ:
من نخستین فیلمی بود که از جارموش می‌دیدم. تصمیم داشتم یهو همه‌شو ببینم با هم که لپ تاپ ترکید!

۲۶ مهر ۹۵ ، ۲۱:۴۲ گمـــــــشده :)
این چیزا کلا در تخصص خواهرمه نه من
:))
پاسخ:
پس به ایشون پیشنهاد بدین!
چه جالب بود کامنت سیلاک ! مخصوصن اونجایی که پیشبینی کردن تا ۸۵ سالگی زنده میمونن :دی
پاسخ:
ایشالا که زنده و سلامت باشن و برسن به کارایی که گذاشتن برای اون روزها!

پلی لیستهایی هست که این اهنگ رو دهها نفر خوندن و خیلی والاست

پاسخ:
:)

عالیییییی

پاسخ:
گوارای گوشتان!

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">