احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

عمر گره تو گره

شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۲۲ ق.ظ

زمان نمی‌گذشت. یک نفر با ساعت‌های دیواری بازی می‌کرد ، آن هم نه فقط با ساعت‌های الکتریکی ، بلکه با ساعت‌های کوکی قدیمی. عقربه‌ی دوم ساعت من ، یک دور می‌زد و یک سال می‌گذشت ، بعد یک دور دیگر می‌رد و یک سال دیگر می‌گذشت. 

کاری از دست من ساخته نبود. من یک زمینی هستم و مجبورم به ساعت و تقویم ایمان داشته باشم.

(سلاخ‌خانه‌ی شماره‌ی پنج / کورت وونه‌گات )


زندگی مسخره / مانی رهنما



دانلود کنید


از دردهای کوچک است که آدم می‌نالد، وقتی ضربه سهمگین باشد، لال می‌شود آدم. (رضا قاسمی) یک چنین چیزی. 

+احتمالن همین روزا کارم ( یا دست کم واحدم با حفظ نوع کار ) عوض میشه.  دعا کنید حداقل دومی اتفاق بیفته. نمی‌دونم چی میشه. جالبه همیشه دو راهی‌ها وقتی به سراغ آدم میان که آدم بالقوه ذهنش درگیره و منتظر یک چنین چیزی هست. و اونوقته که درگیری ذهنیش هی بیشتر میشه و وارد برزخِ برم؟ نرم؟ میشه. مثل الانِ من که از کارم راضی نیستم و خیلی اتفاقی دو موقعیت کاری بالقوه برام پیش اومده. و خب می‌دونید که رها کردن کاری که داری و دل سپردن به کار جدید و تصمیم به تغییر کار گرفتن توی این شرایطی که ما داریم چندان ساده نیست. کاش همه چیز یک طور دیگه بود... . تو کجایی؟ 

+رهزن دهر نخفته است ، مشو ایمن از او / اگر امروز نبرده است ، که فردا ببرد (حافظ)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۲
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۴)

اگه از کارت راضی نیستی برو درسته اونجام ممکنه باز از کارت راضی نباشی اما رفتن و پشیمون شدن بهتر از موندن و هزار بار پشیمونی
ما تو ایران تو بهشتم کار کنیم نا راضیم چون متاسفانه به چشم برده بهمون نگاه میشه حداقل تو محل کار من که مدیرای محترم اینطوری نگامون میکنن  هیچ احترامی از هیچ لحاظی نداریم فقط مثل ماشین باید کار کنیم تا اونا امتیاز بگیرن
پاسخ:
دقیقن ملتو یه ماشین می‌بینن...
۰۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۱۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
امید که تصمیم خوبی بگیرید، و بعدها از نتایج تصمیمتون لذت ببرید!
پاسخ:
مرسی حورا :)
ایشالا کاراتون بیفته رو غلطت و بهترین راهو انتخاب کنید^_^
پاسخ:
ایشالا :)
یه مدته پست های دلگیر میزارین .. زندگی یه ریسکه کارهای جدید رو هم امتحان کن امیدوارم هر چی که به نفعته برات پیش بیاد :))))
پاسخ:
زندگی ریسک و برای زنده بودن مضر است :دی

مرسی :)
چه خوب که قراره یه تنوع داشته باشی(((((:
پاسخ:
:)))))))) خوشبینی این شکلی دیگه!؟
همه دعا میکنیم برات ولی میشه یه کم دست از سوسول بازی برداری؟! گیوتین که نمیخوان بزننت خدای نکرده! البته وبلاگ خودته و قاعدتا هر چی دلت میخواد باید بنویسی. منظورم اینه که خودت رو اذیت نکن.

واییییی چه بیت وحشتناکی :( حالا چه دلخوشی ما داریم که میخواد ببرتش آخه.  البته من خودم راضیم برم. به lethal injection هم فک کردم.
پاسخ:
مرسی که دعا می‌کنید :)

lethal injection چرا؟
امیدوارم هر اتفاقی ک میفته برای شما بهترین حالت و پر از خیر و برکت باشه...
موفق باشین
پاسخ:
ممنونم :)
همچنین شما
امیدوارم همه چیز همونجوری بشه که دوست داری.

"...تو کجایی؟"
پاسخ:
:)
با شرایط شغلی ایران، تصمیم گیری خیلی سختی هست. بهترین راه اینه که آینده نگر بود و به این فکر کرد که کدوم راه احتمال پیشرفت بیشتری داره. البته من خودم به شخصه، اون راهی رو می رم که دلم میگه... بماند که در طول مسیر بارها پشیمون می شم بخاطر سختی هاش! اما لااقل سختی هاش رو به شیرینی انتخاب دلی مسیرم می پذیرم. برات آرزوی موفقیت دارم هانی. شجاع باش! تصمیم خوبی می گیری. :)
پاسخ:
بحث اینه که در مورد من تغییر کار، صرفن تغییر محل کاره! نه رفتن دنبال کار مورد علاقه! و خب توی شرایط ایران مجبوری کارت رو دو دستی بچسبی.

خب همین تغییر محل رو هم فکر کن کدومش برات بهتره. در آینده امکان این رو میده که وضعیتت بهتر بشه؟ بعد تصمیم بگیر. یه چیز دیگه، خیلی هم سخت نگیر، هیچ معلوم نیست قراره چه اتفاقی بیوفته! 
پاسخ:
آره. هیچ معلوم نیست چه اتفاقی بیفته. به قول لافکادیو ؛ بالاخره یه چیزی میشه.
اما! یه چیز دیگه ای که الان یادم افتاد این بود که اگه محل کارت رو تغییر بدی، کلی اتفاق جدید برات می افته که این چالش باعث میشه زندگی کمی هیجان انگیز بشه! تقلا کنی که از چند و چونش، سلامت بیرون بیایی... خلاصه ارامش ازت گرفته میشه و تجربه های تازه پیدا می کنی. گموم تغییر خوبی باشه. 
:))
پاسخ:
می‌دونی مرجان ما درگیر مصلحت‌اندیشی‌های زیادی هستیم در مورد کار و گرنه خیلی ساده‌تر تصمیم می‌گرفتیم. هیچ معلوم نیست من توی کار جدید احتمالی (بر فرض اینکه تصمیم به رفتن بگیرم) همینقدر امنیت کاری و مالی داشته باشم مثلن و ...
خب زمانایی که خل میشم بهش فکر میکنم. گاهی به نظر میرسه هیچی عوض شدنی نیست. یا باید کلا بیخیال زندگی کرد یا باید اقدام به اون کار کرد 
پاسخ:
باید بی خیال زندگی کرد!! بهتره فکر کنم!
بهای این تغییر چقدره؟ یا بهتر بگم این ریسک چقدر ارزش داره واست؟
اگه موندن بیشتر می ارزه ، که بمون ، ولی اگه رفتن و ریسک کردن خیلی بیشتر ، حتما برو ، شک نکن.
ما یه جدول برای فرصت ها و تهدیدها داریم به اسم SWOT  ، زیاد چیز سختی نیست ، اگه از فکر کردن و برم نرم های توی مغزت خسته شدی این کار رو انجام بده.
روی کاغذ شروع کن به نوشتن و مقایسه کردن. یه ستون معایب و یه ستون مزایا ، ابه ترتیب اولویت و بهشون امتیازهای عقلی و احساسی ت رو بده. جواب میگیری. 
پاسخ:
مرسی از راهنماییت :)

آره حتمن سبک و سنگین میکنم و احتمال خیلی بیشتر می‌مونم ببینم چی پیش میاد. چیزی که آزارم میده اینه که فرصت انجام کاری که توش تخصص دارم ازم گرفته یا محدود بشه. اگه یه روز دیدم خیلی بد شده و داره این اتفاق میفته اون روز میرم احتمالن.
ببخشیدا ولی من کتابای فارسی نمیخونم ! 
ترجمه هاش داغونه همشونم سانسور شده 
مرسی اه :)) :|

پاسخ:
آره درسته. وقتی داری می‌خونی قشنگ حس می‌کنی که اینجا طبیعتن نباید اینطوری باشه!!؟؟
و خب ما که تیچر نیستیم! مجبووووووریم!!

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">