احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

اگر کسی مرا خواست...

سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۵۰ ب.ظ

اگر کسی مرا خواست
بگویید: رفته باران ها را تماشا کند

و اگر اصرار کرد،
بگویید: برای دیدن طوفان ها
رفته است!
و اگر باز هم سماجت کرد،
بگویید:
رفته است تا دیگر بازنگردد.

نخستین باری که اسم بیژن جلالی رو شنیدم دبیرستان بودم و تازه پا گذاشته بودم توی انجمن شعر شهر. اونجا سلیقه‌های شعری مختلفی بودن و یکی از دوستانی که اونجا بود وقتی فهمید من شعر کوتاه دوست دارم بیژن جلالی رو بهم معرفی کرد و چون اون موقع‌ها شهر ما کتابفروشی نداشت و نمیشد مثل نقل و نبات از نت کتاب سفارش داد کتاب بیژن جلالیش رو بهم امانت داد و نمی‌دونم بگم با چه ولعی و چند بار خوندمش! و با اندوه پسش دادم. البته همین الان هم کتاب‌های بیژن جلالی به سادگی پیدا نمیشه که به دلیل تجدید چاپ نشدن‌شون هست و دلیلشم احتمالن می‌دونید ؛ اینکه خیلی‌ها با بیژن جلالی و شعرش آشنا نیستن و کتاب‌ها فروش نداره. همین ناشناخته بودن بیژن جلالی و علاقه‌ای که بهش داشتم باعث شد زمانی که فیس بوک در اوج بود اونجا براش یه پیج بسازم تا آدم‌های بیشتری باهاش آشنا بشن. و بعدها که فیلتر فیس بوک دیگه خیلی اذیت می‌کرد و من هم وقتم به نسبت دانشجویی بسیار کمتر بود اون پیج هم تقریبن به تاریخ پیوست.

توی این چند وقت خیلی با خودم کلنجار رفتم که آیا صفحه‌ای توی اینستا برای بیژن جلالی بسازم یا نه. چون معتقدم آدم یا نباید کاری بکنه یا اگه انجامش داد باید تمام و کمال باشه و درست و حسابی براش وقت بذاره. و ترس وقت نداشتن و گرفتاری‌هایی که نمی‌ذاشتن درست روش تمرکز کنم باعث شده بود بی خیالش بشم اما امروز طی یک اقدام انتحاری و تصمیمی لحظه‌ای پیج بیژن جلالی رو توی اینستاگرام ساختم! دعوتتون می‌کنم هر کی به شعر علاقه‌منده وارد دنیای بیژن جلالی بشه و از چشم اون دنیا رو ببینه.

با حمایتتون امیدوارم کنید :)

موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۹/۰۵/۲۸
هانی هستم

بیژن جلالی

شعر

یادداشت‌های شما (۱۰)

چه شعر قشنگیه.

 و اگر باز هم سماجت کرد،
بگویید:
رفته است تا دیگر بازنگردد...

پاسخ:
:)


برف اندوه

می بارد

تو می روی که باز نگردی

تا برف اندوه

جای پای تو را سفید

کند

(بیژن جلالی)



+ شبیه فالش قراره بشه؟!!کم رنگ ...یا نه پر قدرت و پر شعر ؟:)

پاسخ:
انشالا شبیه فالش نمیشه. 
عوامل متعددی دخیله! یکیش انگیزه است. وقتی وقت و انرژی بذاری و تهش توجه زیادی به محتوا نشه انگیزه تولید محتوا رو از دست میدی. در مورد فالش فیلتر بودن تلگرام کار رو خیلی سخت می‌کنه برای آپلود. 
۲۸ مرداد ۹۹ ، ۱۷:۴۷ مترسک ‌‌‌‌‌

دمت گرم :)

پاسخ:
:)

قانع شدم ...:)

اگر چه قبل قانع شدن فالو کردم پیج رو ...

پاسخ:
ممنونم :)
خوش اومدین

امروز داشتم فکر میکردم چه کتابی شعری رو‌بگم برادرم بخره و‌ وقتی میاد پیشم برام بیاره...کاش کتاب هاشون بودن حداقل آشنا میشدیم باهاشون!

تو این سبک اگر پیشنهاد کتابی داری معرفی کن لطفا:)

پاسخ:
پیدا میشه اگه بگردی. توی آدینه بوک دیدم کتاباشو. 
گزیده‌ای از شعرهاش هم اتفاقن تجدید چاپ شده که چون الان دستم نیست نمی‌تونم انتشاراتش رو بگم. سبک و اندیشه‌ی بیژن جلالی خاصه و من کسی رو شبیهش نمی‌شناسم.
ولی
توی شعر کوتاه سیروس نوذری قطعن حرف نداره. 
علیرضا روشن هم دوست دارم.

=))))) واقعا عالی شد خیلی کار خوبی کردید ان شالله که خوب حمایت شه از طرف دوستان

پاسخ:
انشالله:)
۲۸ مرداد ۹۹ ، ۲۲:۵۰ رحیم فلاحتی

خدا قوت ! 

می خوانیم تا آشنا شویم .

پاسخ:
بسیار هم عالی 
خیر مقدم:)

روز جهانی عکاسی مبارک...:)


پاسخ:
ممنونم.
البته من عکاس نیستم :)

ما به هر کسی که دوربین حرفه ای یا نیمه حرفه ای یا حتی دوربین یاشیکا قدیمی هم داشته باشه بهش میگیم عکاس ...:)

پاسخ:
بسیار هم خوب :) به هر حال خوشحالم که منو توی این دسته آوردین 

من اینستا ندارم. 

پاسخ:
فدای سرتون!

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">