احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

پشت سیاهی‌های دنیامان سیاهی بود *

پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۰۲ ب.ظ

در چشم من

پرندگان به خواب رفته‌اند و

اشباح خفاشان

از هر سو می‌وزد.

در چشم من هزار تاریک سایه‌وار 

بر چادر شب میخ بلند کوفته‌اند.

کوچه‌های شهر آبستن هیچ زنی نیستند و

جنین‌ها - مرده - 

از رحم مادرشان کوچ می‌کنند!

من در هیاهوی این سیاهی

چشم به سوسوی دوری دارم

اما قاضی شروری

دهان مردمک‌هایم را دوخته است.

 

*عنوان از سید مهدی موسوی

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۰۹

یادداشت‌های شما (۶)

 اما دلبر قسم خورده بود که میماند...:(

😔

۰۹ مرداد ۹۹ ، ۲۲:۰۷ مترسک ‌‌‌‌‌

امان از این «قاضی شرور» ...

پاسخ:
امان...

درود. عالی بود و فضاسازی غمگینش بر دل جان نشست.

پاسخ:
درود نسرین بانو . ممنونم

...لیوان بعدی: قرص های حل شده در سم

بـــــاور بکن از هیچ چی دیگر نمی ترسم

پشت ِ سیاهی هــــای دنیامان سیاهی بود

معشوقه ام بودی و هستی و… نخواهی بود

۱۰ مرداد ۹۹ ، ۲۰:۲۷ رحیم فلاحتی

قاضی هایی که خفاش شب در قفس هایشان می پرورانند . 

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">