احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

پ و ل !

دوشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۸، ۰۳:۱۲ ب.ظ

می‌دونید در مورد پول چه حسی دارم؟ یاد این بازی‌ها میفتم که باید هی بدویی و سکه جمع کنی. از زمین خوردن ها و هر بار از نو شروع کردن ها که بگذریم بخش غم انگیزش اینه که کلی زمین خوردی و پا شدی و باز دویدی و سکه جمع کردی و حالا می خوای ارتقا بدی کاراکتر رو. مثلن میخوای یه شیلد ساده بگیری و می بینی که عه؟! باید کل سکه هاتو بدی :))) و صفر بشی. بگذریم که یکی از لحظات مصیبت بارش اینه که کلی دوتادوتا چارتا میکنی که چه قسمتی رو ارتقا بدی. و میدونی بخش بدترش چیه؟ اگه پول داشته باشی میتونی سکه های بازی رو بخری و دیگه نیازی نیست بدویی برای به دست آوردن سکه. و خیلی ریلکس از بازی لذت می بری! اگه افتادی هم افتادی! از قبل یه چیزی خریدی که باهاش از همون جای بازی ادامه بدی و برنگردی از صفر!!

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۶
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۱)

احوال غم انگیز این روزهای اکثر ما ...
و
بهار مبارک:)
پاسخ:
مرسی :) بهار شما هم
لعنت به پول که هم درده و هم درمان!!!
پاسخ:
آره والا :))
۲۶ فروردين ۹۸ ، ۱۶:۰۳ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
میتونید از مودها یا کرک ها هم استفاده کنید 
چه تو بازی چه تو زندگی:)
پاسخ:
:)
۲۶ فروردين ۹۸ ، ۱۹:۵۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
اگه پول نبود، دنیا چه شکلی میشد واقعا؟!
پاسخ:
همونجوری که پیش از اختراع پول بود؟؟
چه تشبیهی!
۲۶ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۴۸ ام اسی خوشبخت
عمیقا دلم برای خودم سوخت :|
پاسخ:
:(
مرده شور پول را ببرند / الهی قربونش برم
پاسخ:
:)))
۲۷ فروردين ۹۸ ، ۱۶:۴۱ گمـــــــشده :)

به بهترین شکل ممکن توصیف کردی این وضعیت اسف بارو


=)))) هیچکارشم نمیشه کرد همینه که هست!
پاسخ:
آره!
۰۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۹:۵۳ زیگفرید ‌‌‌
مثال بارزی بود از کلمه‌ی "دَدی" چه بسا "شوگردَدی"! پشتت که قرص باشه، توی زندگی واقعی هم همین‌طوری چپ و راست بهت می‌رسه و نیازی به سگ‌دو زدن‌های بی‌وقفه نیست!
پاسخ:
اوهوم 

ممنون مطلب جالبی بود

واقعا تلخه و عین حقیقته نمیشه هیچکاریشم کرد

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">