احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

رنج و شکوفه‌

سه شنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۸، ۰۴:۱۸ ب.ظ

یک:

دنیا پر از رنج است

با این حال

درختان گیلاس شکوفه می‌دهند

ایسا


دو)

غمگینم. برای گلستان زیبا که چند تا دوست عزیز دارم اونجا... برای شیراز که شهر دوم منه و از آزرده شدن در و دیوارش آزرده میشم... برای لرستان که نه دوستی دارم اونجا و نه تعلقی... برای خوزستان... دزفول... آذربایجان... برای وطنم غمگینم...

وقتی یه بلای طبیعی یا مشکل برای هموطن‌ها رخ میده عمیقن ناراحت میشم. بخشیش به‌خاطر خود اون مشکل و غم هموطن‌ها و بخش دیگرش به‌خاطر اینکه کاری ازم برنمیاد. حتا عذاب وجدان می‌گیرم از اینکه نشستم یه جای گرم و نرم و فقط نظاره‌گرم. از ته دل آرزو می‌کنم این سیل پایان بلاها و رنج‌های هموطن‌هام باشه. آرزو می‌کنم 98 مهربون‌تر از سال پیش باشه. آرزو می‌کنم لبخند ببینیم و شکوفه و عطر خوش لحظه‌های خوب و روشن.

سه) مواظب خودتون باشید.

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۰۶
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۴)

دنیا پر از رنج است... شاید بعد گیلاس ها رو هم ببینیم.
98 در حین ورودش یک سیلیه محکم زد زیر گوش ایران. گربه رو دمِ حجله کشت
دنیا پر از گیلاسه، کافیه دونه دونه بچینیمشون...

هانی جون از کامنت اولیم تعجب می کنم چون می دونی آدم مثبتی هستم و از نق نق زدن و نصفه ی خالی لیوان را دیدن بدم میاد. ولی بعضی روزا درد امانمو می بره و تو نوشتنم هم تآثیر میذاره. کاریش نمیشه کرد عزیزم
پاسخ:
آره. پیش میاد. همه‌ی ما روزای بد داریم
یک_عالی
دو_آرزومندِ آرزوهای خوب تان هستم.
سه_چشم.لطفا شما هم مراقب خودتون باشین بلامیسر:)
پاسخ:
سلام
ممنونم :)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">