احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

این بود زندگی؟

دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷، ۰۲:۴۸ ب.ظ
برای من هر روز سر کار رفتن مثل اینه که هر صبح ببرنت پای چوبه‌ی دار ولی اعدامت نکنن!
حداقل الان که اصلن اتفاقات خوبی برام نیفتاده سر کار و از کار و خیلی چیزای دیگه بیزارم اینطوره. 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۶
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۷)

۲۶ آذر ۹۷ ، ۱۵:۰۵ حسن مجیدیان
ای داد
منم همین جوری م....
پاسخ:
:(
وای برای من بیمارستان تبدیل شده به همچین جایی...کاملا کاملا میفهمم چی میگی...!
هر روزش تکرار عذابهای دیروزه:(
پاسخ:
حالا فکر کن من چقد عذاب می‌کشم که درمان و فضای بیمارستان رو ترجیج میدم به کار الانم
نمی تونی کارتو با شغلی که از انجامش لذت ببری عوض کنی؟
اینکه بجای کار کردن شکنجه خونه هست!

من عاشق کارمم. همیشه اولین روز هفته بهترین و پر انرژی ترین روز هفته مه. 
البته فکر کنم تو دیار هنر و ادرب جو هر محیط کاری جهنمیه برای کارکناش. حتی اگه تو گلفروشی کار کنی.
پاسخ:
نه شوربختانه نسرین بانو. آپشنی وجود نداره!
دقیقن شکنجه‌گاهه!
اما خیلی ها آرزوی داشتن کار رو دارند ...!!
الان هیشکی سرجاش نیست حرص نخوریم ...:(
دلتون آرام ...
۰۳ دی ۹۷ ، ۰۶:۱۴ خورشید جاودان
من هر روز دلم میخواد مدیرم رو بکشم اون احمق نباشه مدرسه و بچه ها رو دوست دارم 
یه شانسی که دارم اینه که هر سال مدرسم عوض میشه و امسال تحمل میکنم تا سال دیگه که برم یه روستای دیگه و یه مدرسه دیگه
۰۸ دی ۹۷ ، ۲۰:۰۱ میس تیچر
من انقد زندگیم ریخت و پاچیده شد خودشون اخراجم کردن:دی
پاسخ:
:)))
۲۱ دی ۹۷ ، ۱۵:۳۷ مینا کرمی
سلام دل نوشته های خوبی دارید
پاسخ:
ممنونم :)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">