احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

این قصه ، قصه‌ی ما نیست...

جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۴۰ ب.ظ

فقط داشتم فکر می‌کردم شایدم ما آدمای یه قصه‌ی دیگریم و داستانو اشتباهی اومدیم!

فقط یه لحظه تصور کنید ؛ هر جا حضور پیدا کنیم در زمان و مکان اشتباه هستیم! 

هر حرکتی انجام بدیم اشتباهه چون برای اون موقعیت تعریف نشده و نتیجه‌ی درست نمیده!! در واقع اون کار برای داستان اصلی بوده نه برای جایی که هستیم!! خیلی شلم‌شورباتر از این حرفاست!


فقط باید اون درختو پیدا کنیم و بعد بپریم پایین...!


«شهری دیگر» گروه "او و دوستانش" رو از فالش بشنوید.

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۳
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۶)

۰۳ آذر ۹۶ ، ۱۶:۰۴ محمد حسین
شاید هم یه قصه ی بدون عنوانیم...
قصه ای که وقتی تموم شد  عنوان انتخاب میکنند واسش..
پاسخ:
شاید...
جریان درخت چیه؟
پاسخ:
از متن آهنگه :)
فکر کنم خوشمزه باشه از یه درخت خیالی بپریم پایین... بخصوص با اسلو موشن!

اصلآ بیا اول بپریم بعد درخته خودش پیدا میشه...

الآن اینجا صبح زوده صداش پسرمو بیدار میکنه. هدفونم هم مث همیشه تو کشویه که در دسترس نمی باشد!
بعد گوش میکنم. مرسی عزیزم
پاسخ:
پیدا نشد هم نشد!!

:)
فعلا که همینجا زندونی هستیم! زیاد فکر کردن بهش فلج کننده ست.
وقتی تو نیستی/نه هست هایِ ما چونان که بایدند/نه باید ها...

نیستید؟؟ تنتون سلامت
پاسخ:
مرسی که می‌خونید و پیگیرید :)
ایشالا بشه که بیشتر باشم در خدمتتون
۱۷ آذر ۹۶ ، ۰۸:۴۰ جوجه تیغی
شاید...
فکر میکنم همه چیز درست سر جای خودش ایستاده و تنها آدم ها هستن که قافیه ای با محیط ندارن.
آقا هانی نیستید ها! یادمه پرشین بلاگ که بودید جمعه ها یه تور رایگان دور دنیا داشتیم یادش بخیر :))) 
بالاخره  تلگرامی شدم و فالش اولین کانالی بود که عضو شدم!
باز خوبه که احتمالش هست که اون طرفها باشید اما کاش احتمال اینکه در احتمال اینکه خودم باشم باشید بیشتر بشه!
پاسخ:
سلام دوست جان
اتفاقن خودمم به پرشین فکر می کردم و آپ‌های روزانه اما نمی‌دونم چرا این شکلی شده ...

خوش اومدین به تلگرام و فالش :)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">