احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

همین نام کوچک، نشان بودنم!

پنجشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۴:۴۲ ب.ظ

صدایم می کنی

پس هستم! 


میدونید بعضیا رفتار و کردارشون با شخصیت و هویت و شرایط شون سازگاره و وقتی یک رفتار ناپسند یا غیر منطقی یا احمقانه ازشون سر میزنه راحت تر می تونیم بپذیریم اون حرکت و تصمیم یا حرف رو. اما در مقابل بعضیا هستن که فلان رفتار بهشون نمیاد. حالا بخاطر سطح تحصیلات (که باور دارم شعور نمیاره اما خواه ناخواه از یک آدم تحصیل کرده توقع دیگری داریم)، طبقه اجتماعی یا هر چیزی که ما رو به این رسونده که خب از ایشون توقع رفتار درست رو داشته باشیم. و رفتار غیر منطقی، ناپسند و نادرست از این آدما رو نمی تونیم بپذیریم. خب اینا خیلی روی اعصابن. رفتار اینا رو هیچ جوره نمیشه توجیح کرد. این چیزیه که نمی تونم باهاش کنار بیام و حس میکنم یه جای کار باید مشکل داشته باشه. اما کجاش؟ صرفن برای اینکه مسئله روشن بشه یه مثال میزنم ؛ فرض کنید یک آدم بی سواد با تفکر سنتی بگه من به بچه م واکسن نمی زنم چون این واکسن براش خوب نیست و فلانش میکنه. خب شما برای ایشون توضیح میدی که نه "بزرگوار"، اینکه میگی درست نیست و براش توضیح میدی. در مقابل ممکنه یه آدم تحصیل کرده که در یک رشته علم روز رو مطالعه‌ کرد چنین حرفی بزنه. خب طبیعیه که باید با پشت دست بزنی سیاه و کبودش کنی!!


+دیروز غافلگیرم کردین با اون همه انرژی مثبت. واقعن انرژی گرفتم از پیام های پر از لطف و محبت و حال خوب کنتون! خوشحالم که دوستانی چون شما دارم.

دیروز خوب بود. میتونم بگم خوب پیش رفت کارا و نتیجه ای که می خواستم گرفتم و بخاطرش خوشحالم. گفتم به پاس اون همه محبتتون بیام و خوشحالیمو شریک بشم باهاتون. 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۸
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۷)

دقیقاااا. چقدر هم که این روزا من تحصیل کرده های بی شعور می بینم و حرررص میخورم.....
پاسخ:
اوهوم... 
منم با پشت دست زدن و سیاه و کبود کردن کاملن موافقم :))))


پاسخ:
دست به دست هم دهیم،ملت را کنیم سیاه و کبود اصلن!!!
دیروز من حال خوبی نداشتم.چند بار کامنت نوشتم براتون ولی دیدم هیچ انرژی مثبتی توش نیست و پاکشون کردم.
خوشحالم که خوب پیش رفته:)
پاسخ:
مرسی خانوم دکتر 
ایشالا بهتر شده باشی :)
خب خدا رو شکر بخاطر خوب پیش رفتن ِ کارها...
پاسخ:
ممنون :)
خدا رو شکر! توام برای همه ی ما حال خوب آرزو کن.
پاسخ:
ایشالا همه خوب خوب باشن. :)
حتی گاهی در مواجه با این ادما ازم نمیدونه دقیقا سرشو کجا بکوبه به دیوار
پاسخ:
آره بخدا!
با پشت دست سیاه و کبود میشه؟ :)) مشتی،کف گرگی ای ،چیزی لااقل :))
هانی همیشه چیزی که تو ذهنته رو خیلی خوب میتونی تبدیل به نوشته کنی
حالا اگه من بودم انقدر چرت و پرت مینوشتم آخرشم معلوم نمیشد منظورم چی بوده :))
مثلا الان این چیزی که نوشتی حکایت من و هم اتاقیمه.همه چیش خیلی خوب و ایده آله.فقط دروغ میگه و ریاکاره !!!!! اصلا به ویژگی های خوبش نمیاد این دوتا ویژگی !!!
الان این غیبت بود؟ 0_o
پاسخ:
بستگی به پشت دست داره!!

نههه!! غیبت کجا بود، درد و دل بود!!

شیرینیمونو بده 
پاسخ:
:دی
۲۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۹:۴۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
احتمالا ما شناخت اشتباهی از اون آدما داریم! ولی این حس " باپشت دست بزنی و سیاه و کبودش کنی" رو کاملا درک میکنم!

خداروشکر!
پاسخ:
شاید هم! پشت دست خوب است :دی

:)
همیشه شاد باشی 
تو هم برای ما دعا کن و انرژی مثبت بفرست:)
پاسخ:
ممنون :)
خوشحالیم که خوشحالید...
همواره شاد باشید 


پاسخ:
ممنوووونم از محبت تون :)
من باشم میگم پشت دست کفایت نمیکنه هانی جان
استفاده از دمپایی ابری خیس در اینگونه موارد توصیه شده !!!!

ببخشید من دیر به پست قبلی رسیدم ولی میگن ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه ست!
من همیشه انرژی های مثبتم به سمتت روانه ست هانی جان و همیشه دعا میکنم برای سلامتی و موفقیتت ...
پاسخ:
پس یه سرویس ترکیبی در نظر می گیریم براشون!

شما همیشه لطف دارید نگین عزیز. ممنونم :)
عهههههه من کامنت نزده بودم اینجا؟؟ خونده بودماااااااا دقیق یادم نیس
پاسخ:
:)
ممنون از حضور همیشه گرمتون 
چوب بلوط به اضافه تیغ ماهی خارو و دمپایی ابری خیس جواب میده امتحانش کن 
پاسخ:
از نسخه ی شما سپاسگزاریم :))))
کم مینویسی یا چی؟ 
پاسخ:
هستم هستم! 

مرسی از بودنت
در مورد خودت میشه خشونت در مورد بقیه هیچ اظهار نظری نمیکنی فقط تشکر؟:)))))
نسخه های دیگه هم هست برای موارد حاد تر :)))
پاسخ:
:))))


هانی جون حرفات منطقی ، ولی فکر نکنم بشه با پشت دست کسیو سیاه کرد... امتحان کن! خخخ

خوشحالم و حدس می زنم موضوع چی بوده که انجام شده
پاسخ:
بستگی به شدت ضربه داره!

:)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">