احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

برای ثبت در تاریخِ پس از تو

جمعه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۴۹ ق.ظ

نمیگم تموم روزایی که دلم می‌خواست باشی و نبودی رو بهم پس بده، نمیگم تموم شبایی که اشک توی چشام لونه کرده بود رو تلافی کن، نمیگم تموم روزایی که همه می‌دیدنت جز من رو از دلم دربیار، نمیگم تموم بوسه‌های از دهن افتاده رو بهم برگردون... اما تمام روزایی که قشنگ شده بودی و نمی‌تونستم بهت بگم رو بهم بدهکاری. به اندازه‌ی تمام دل دل کردنا برای ستایش زیباییت، برای گفتن از چشمات، برای ستایش سلیقه‌ت واسه لباسی که خیلی بهت میومد بهم بدهکاری. 

تموم شعرای عاشقانه ای که خوندم و نبودی که مخاطب شون بشی، تموم عاشقانه هایی که نسروده موندن رو بهم بدهکاری...


+ میگه واسه هر چیزی عاشقانه داری! میگم عاشقانه که تویی! یا به قول گروس : اگر شعرهای من زیباست/ دلیلش آن است /  که تو زیبایی/ حالا / هی بیا و بگو / چنین است و چنان است...

+ درخت کوچک من / به باد عاشق بود / به بادِ بی سامان / کجاست خانه‌ی باد؟ / کجاست خانه‌ی باد؟ ...............(فروغ)

+هوای فالش رو دارید؟

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۵
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۴)

بى شک تمام آنهایى که شعار "منطقى" بودن میدهند هنوز آنطور که باید دلشان براى یک نفر "پَــــر" نکشیده است.! (فرزانه صدهزارى)

بهترین ها را برایتان آرزومندم :)
پاسخ:
دلتنگی خیابان بلندی است...


اولا که این پستت بی نهایت به من چسبید و میزنمش تو لیست نوشته هاییکه خیلی دوسشون داشتم ^_^

بعدش واقعا یکی از چیزایی که من هیچ وقت نفهمیدم همینه ها! چرا شما مردا از گفتن احساستون میترسین؟مگه تو دنیا چیزی قشنگ تر از ابراز علاقه به کسی که از همه آدمای دنیا جداش کردی و دلتو دادی دستش هست؟ مگه فوقش این نیس که بگه نه؟! شاید اگه اینارو میگفتی الان جریان فرق داشت ... البته به نظر من ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازس :)
پاسخ:
شخصن از گفتن احساسم نترسیدم هیچ وقت...
خیلی خیلی زیبا بود .
چند لحضه ای بدون اینکه اشکامو پاک کنم فقط به واژه های متن خیره بودم.
پاسخ:
ترسم که اشک در غم ما پرده در شود... 

خدا صبرت بدهد عاشق دلخسته... 
پاسخ:
ای کاش دلم همیشه عاشق باشد
دیوانگی اش به قدر سابق باشد
از منظر عقل منطقی نیست ولی
عاشق که نباید اهل منطق باشد

از ؟؟ 
الان که دارم مناظره میبینم جا داره عرض کنم ولمون کن عامو :دی
پاسخ:
جا داره به این توییت متوسل بشم که: ما الان باید تو این هوای خوب و بارونی در حال قدم زدن و سیگار کشیدن با دلبر میبودیم که متاسفانه نشستیم پای مناظره شعار میشنویم و سیگار میکشیم.

مسلمه که سیگار زیان آور و عامل سرطان است 
هوای موزیک های خوب فالش...
پاسخ:
:)
چند وقتی بود نیومده بودم بلاگ . امشب که اومدم ، اولین پستی که خوندم این متن شما بود . چقد چسبید بهم و خستگی این روزامو در کرد کمی تا قسمتی ... :)
پاسخ:
چه سعادتی برای من :)

مثل بچم مراقبشم که یهویی گم و گور نشه :))
هنوز هم مثل بیقه رزای گذشته منتظر یه اهنگ خوبم
و هنوزم با سینا حجازی که برای خورشید بود حال ناکوکمو کوک میکنم

پاسخ:
:))
ارادتناکم
در دلتون کودتا بپا شده!...

پاسخ:
کلن دل جز کودتا کردن کاری بلد نیست!
 معلمی که کامنتش غلط املایی داره رو باید کجای دل گذاشت؟ :))

پاسخ:
 می‌ذاریمش یه جای خوب! غلط املایی با تایپی فرق می‌کنه! پیش میاد :)

وای مردم چه رومانتیکن :دی
در ضمن دلبرم لباساش بو بد میگیره، سیقار نکش داداچ
پاسخ:
من با سیگار مخالفم!
و فالش رو با تلگرام همسرم نگاه مختصری انداخنم ...خیلی خوبه برای اهلش ...من همین وبلاگتونو  با افتخار پیگیرم  ...:)
پاسخ:
لطف دارید

ممنونم از حضور گرمتون توی وبلاگ:)
سلام .
دوست دارم اینجا رو من.
پاسخ:
سلام
باعث خوشحالی منه :)
امیدوارم روزای خوب از راه برسه 
مخصوصا برای شما
پاسخ:
ممنون از آرزوی قشنگت :)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">