احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

ای عرش کبریایی چیه باز تو سرت؟

چهارشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۴:۴۰ ب.ظ

زنگ زدم به یکی از همکارا، گفتن رفته بیرون. وقتی اومد گفتم یادته پیش‌ترها وقتی می‌رفتی بیرون بهت می‌سپردم «چلچراغ» بگیری برام؟ 

یا سالایی که به دکه‌ی جلو دانشکده می‌سپردم چلچراغ نگه داره برام؟ یا وقتایی که از خونه می‌زدم بیرون فقط واسه اینکه بخرمش؟

بعد با خودم فکر کردم چی شد که دیگه چلچراغ نخوندم؟ 

و عمیق‌تر... چی شد که از چیزایی که یه روز ازشون لذت می‌بردیم دیگه حسی بهمون دست نمیده؟ اونقد که حتا فراموش کردیم چیزای لذت‌بخش رو؟ یا گمشون کردیم؟ چی شد که به قول رهی «آرزو مرد و جوانی رفت و عشق از دل گریخت»؟ حالا عشق هر چیزی. منظورم صرفن رابطه نیست. اصلن نمی‌خوام پستم شکل ناله بگیره. در واقع بیزارم از اینکه چنین حسی القا کنه اما واقعن چی از جون نسل ما می‌خواد این دنیا؟ ای عرش کبریایی چیه باز تو سرت؟ کی با ما راه میایی جون مادرت؟!

تخت جمشید

عکس ، احتمالن من هستم در بهمن یا اسفند گذشته

+دیدی فقط یه آغوش ِ تو مونده بود، که اونم دریغا که بر باد شد؟ رادیو چهرازی

+آنقدر خالی‌ام / که نباید زنده باشم... (میکائیل استرونگه)

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۳۰
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۴)

دیدی دنیا دو روزه وفا نداره

من به نظرم هنوز دنیا لذت بخشه خیلی ، فقط دویدن زیاد میخواد ، دل خوش داشتن به راحتی قبل نیست و واقعا مممماااااارست میخواد ، من که هر کوچکترین چیزی انقد خوشحالم میکنه که هر بار به خدا میگم دلت میاد به من قطره چکونی میچشونی ، همیشه بهش میگم گنننننده بهم بده تا شکرت کنم گننننننننده و مومنتر بشم گننننننننده ....

پاسخ:
آمیـــــــــــــــــــــــــــن!
نخواستیم بابا بذار باد بیاد
دلم دل ازاد میخواد
منم که صبح تا حالا با سینا حجازی جانم  خوشحالم و می خونم ورو تختم بالا پایین می پرم :)) البالو خشکه قاچاقی میخورم به شب که مامانم خونه نیست ونقشه کشیدم برم فلافل بخورم فکر میکنم دستگاه فشارم قایم کردم نیاد فشار خونمو بگیره لو برم چون مطمعنم بالا میره قرصامم گذاشتم دم دست ومثل بچه ها از ته دل ذوق میکنم اونوقت بهت میگم معجزه می خندی ببین با یه اهنگ چطوری امروزمو ساختی  دیدی بچه ها از خوشی ذوق میکنن دستاشونو بهم میکوبن منم الان اونجوریم خب این همه خوشبختی بسه دیگه
ولی حق با شماست منم گاهی ازش می پرسم چی تو سرته  گاهی واقعا ترسناک میشه

پاسخ:

بیا از راه به در شدی رفت! بعد میگن علتش چی بوده؟ آهنگی که فلانی توی کانال گذاشته :)))) راستی فنرهای تخت در نره خسارتشم بخوایم بدیم :دی
اگه البالو خشکه خوردن وفلافل  وسینا حجازی از راه به در رفتگیه من حاضر تا اخر عمرم تو همین مسیر باشم
نگران نباش تشک تختم فنری نیست  چیزی ازم نمونده که سنگینی وزنم تختو خراب کنه پر کاهم رفیق  جای همگی خالی  بیاد بچگیام هوس کردم رو تختم بالا پایین بپرم
گفته بودم تنهایی تو اتاقم حسابی خوشم از این کارا میکنم  بعضی موقع که کسی نیست تو خونه جیغم میزنم :)))
اخه برای یه جنوبی چه خوشبختی بالاتر از خوردن فلافل هست ؟
پاسخ:
رقص و آوازم تست کنید. خوبه ;)


میدونی چی؟ خوردن سمبوسه!
تازه شنیدم قشم یه سبموسه کوسه داره خیلی خوبه!!
چلچراغ تازگیا دیگه اصلا خوب نیست. چندباری امتحانش کردم ولی دلچسب نبود متاسفانه..
مدتهاست که حس میکنم دیگه هیچ چیزی وااقعاا خوشحالم نمیکنه. غبطه میخورم به حال اونایی که با کوچیکترین چیزا شادن..
پاسخ:
اوهوم. چلچراغ یه دوره‌ای خیلی خوب بود. 


وای چلچراغ ، یادش بخیر منم یه زمانی چلچراغ و موفقیت می خوندم الان دیگه کم کم اسمش هم یادم میره .. من حس میکنم اقتضای سن باشه یه زمانهایی یه چیزهایی جز الویت هامونه یه چیزهایی هم نیست .. 

روزهاتون پر از عشق و نشاط :)))
پاسخ:
یعنی اقتضای سن الانمون چیه پس؟!


مرسی. همچنین شما :)
چقده تو فکری.
غصه شو نخور.
پاسخ:
اوهوم.

چشم!
شیراز و زند وکیلی ...بی تابانه

http://dl.nex1music.ir/1395/09/15/Ali%20Zand%20Vakili%20-%20Bi%20Tabaneh%20%5B128%5D.mp3
پاسخ:
چه با انگیزه می‌خونی که میرم..........

مرسی :)
۳۱ فروردين ۹۶ ، ۰۹:۳۳ امیر بهزادپور
دلم گرفت دوست من..

پاسخ:
دلخوشی‌ها کم نیست... 
نهایتن نباید وا داد به این دنیا دوست شاعرم :)
پس لازمه بیای اهواز بریم لشکر سمبوسه بخوریم  قشم خیلی مسافتش زیاده :)) اسمش سمبوسه کوسه اس یا تو سمبوسه هاش گوشت کوسه هست ؟ اگه سمبوسه  فلافل اهوازیا رو بخوری مشتری میشی
 رقص واواز که همیشگی اما بالا پایین پریدن رو تخت نوستالزی 

پاسخ:
تعریف لشکر رو زیاد شنیدم!!
توش گوشت کوسه‌س انگار!
شاید باید بپذیریم هیچوقت دنیامون، زندگیمون اونجوری نمیشه که ما میخوایم. 

نهههه! این تو نیستی!! نمیخوره اون آدم سیبیلوئه از پشت این شکلی باشه.
پاسخ:
شاید...

+ :))) چرا!؟
ای بابا ... 
پاسخ:
هوم...
آخه اون عکس خیلی قشنگه. اون آدم سیبیلوئه باید از پشتم همونقدر شیک باشه.
پاسخ:
:))))
:(
پاسخ:
:)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">