احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

در روزهای آخر اسفند...

پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۱۶ ق.ظ

12 اسفند... فکر می‌کنم روزها اونقد تند می‌گذرن که به این روزها هم بگیم روزهای آخر اسفند و زمزمه کنیم «در روزهای آخر اسفند/ کوچ بنفشه‌های مهاجر زیباست...». 

خب فکر نمی‌کردم پایان سالم انقد آشفته و درهم و بلاتکلیف باشه. وضعیت کاریم مشخص نیست و زندگی هم که ... . میشد نوروز بهتری داشته باشم. میشد سال نو قشنگ‌تر باشه اما همیشه چیزها اونطور که ما می‌خوایم پیش نمیره و ناگهان اتفاقی میفته که کنترلش از دستت بیرونه.

«کوچ بنفشه‌ها»ی فرهاد رو بشنویم. شعر محمدرضا شفیعی کدکنی


+
اندکی بیشتر بمان!
بگذار فصل انگور برسد،
برای رفتنت
شراب بیندازم...
+
رهزن دهر نخفته است، مشو ایمن از او-
اگر امروز نبرده است که فردا ببرد...
حافظ

“در روزهای آخر اسفند
کوچ بنفشه‌های مهاجر
زیباست
در نیم‌روز روشن اسفند
وقتی بنفشه ها را از سایه های سرد
در اطلس شمیم بهاران
با خاک و ریشه
- میهن سیارشان –
از جعبه‌های کوچک و چوبی
در گوشه‌ی خیابان می‌آورند
جوی هزار زمزمه در من
می‌جوشد:
ای کاش
ای کاش، آدمی وطنش را
مثل بنفشه‌ها
(در جعبه‌های خاک)
یک روز می‌توانست
هم‌راه خویشتن ببرد هر کجا که خواست
در روشنای باران 
در آفتاب پاک”

محمدرضا شفیعی کدکنی
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۲
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۷)

سلام:)
خدارو چی دیدین شاید دقیقه ی 90ورق به نفع رویاهای شما برگرده:))
پاسخ:
سلام خانم دکتر 

شاید :) کین عمر سر نمودیم اندر امیدواری ...
هر جا که دل آدم خوش باشه می تونه وطن آدم باشه .. ترانه زیبایی بود :)

سال خوبی رو براتون آرزو میکنم امیدوارم همه چی درست بشه .. 


پاسخ:
ممنونم از آرزوی خوبتون :) همچنین برای شما 
۱۲ اسفند ۹۵ ، ۱۳:۰۴ گمـــــــشده :)
من فرهاد خیلی دوست دارم
مرسی بابت آهنگ
خوب بود
اصلا فرهاد هرچی می خونه عالی می شه
پاسخ:
حرف نداره فرهاد
حیف که زود از دستش دادیم...
۱۲ اسفند ۹۵ ، ۱۷:۴۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
آخرش هم نفهمیدم اسفند میگذره و ما می مونیم یا ما میریم و اسفند رو پشت سر میگذاریم!
پاسخ:
فکر میکنم فرق زیادی نداشته باشه. عمره که داره می‌گذره...
۱۲ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۰۸ عارفه هستم
به نظرم می تونی تو همین وضعیت برنامه ریزی کنی نوروز دلخواه تری بسازی کارهایی که دوست داری و می شه انجام داد تو شرایطت رو انجام بده
من دلم قنج می ره برای شعر های شفیعی کدکنیِ جان جانان
پاسخ:
فکر می‌کنم به پیشنهادت با این توضیح که نوروز سر کارم!
اسفند پارسالِ من که به بدترین شکل تموم شد. سختی هاشو تحمل کردم اما الان دارم از میوه شیرینش استفاده می کنم. 
فرهاد تنها کسی بود که عکسش رو دیوار اتاقم بود. دیگه هرگز تکرار نشد و چه غریبانه فوت کرد. 
پاسخ:
خوشحالم که میوه داده!

وقتی مستندش رو می‌بینی به معنی واقعی دلت به درد میاد...
چقدر خوبه اهنگش، قشنگ ادمو نابود میکنهههه...
پاسخ:
اوهوم. خیلی خوبه.

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">