احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

خاک...خاک پذیرنده

چهارشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۴۲ ق.ظ

-میگن معشوقه شهریار مرده.

+معشوقه ی همه ی ما می میره یه روزی.

++ما هم می میریم، بی آنکه معشوقه ی کسی بوده باشیم. 

موافقین ۱۰ مخالفین ۱ ۹۵/۱۰/۲۲
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۱۵)

بدست نیاورده از دست دادیم:/
:))
پاسخ:
عمری دگر بباید...!
هممم
مردن یه قسمت از تکامله انسانه به نظرم
زندگی مرحله وسطیه
حالا طول هر مرحله برای هر فردی مشخص و متفاوته
یه قاعده کلی برای تک تک کسایی که پاشونو به این دنیا گذاشتن
عاشق بودن ، مهربون بودن ، پولداربودن و ... همه صفت هاییه که تو مرحله زندگی بدستش میاری
وقتی میخوای بری مرحله بعدی اونایی که به دردت میخوره الک میشن و بقیشم میریزن دور
حالا این همه گفتم
که بگم مهم نیست کدوم یکی از این صفتا رو داری و کسب میکنی
مهم اینه که طی مرحله خوش گذروند باشی و کیسه َت پر باشه واسه مرحله بعدی :)
پاسخ:
مرحله ی بعد... هوم... غول هر مرحله م لابد بزرگ تر میشه! آخه مسئله اینم هست که خوش گذروندن صرفن به پر شدن کیسه منجر نمیشه!!
با یه عینک و سر فرفری وسط راهرو می گفت
لبت کجاست؟
که خاک چشم به راه است..
پاسخ:
آخرشم همونجا رو خط موزاییکا خشکش زد از سرما...
تکبییییر 
پاسخ:
:دی :))
فقط یه چیز بنویس توو مغزِ استخونِ آدم نفوذ کنه ها!!!!! از دستِ تو! بازم خیام می نویسم که توجه کنی نباید اونجوری که تو نوشتی بمیریم.
چون نیست مقام ما در این دهر مقیم/پس بی می و معشوق خطائیست عظیم:)
پاسخ:
من از مغز استخوان شما پوزش میخام :دی 
خیام هم درست میگه!!
۲۳ دی ۹۵ ، ۲۲:۰۹ عارفه هستم
شاید هستی برادر و خودت خبر نداری:)))
مرگ تراژدی وحشتناکیه به نظر من
پاسخ:
عشق است و همین لذت ابراز و دگر هیچ! البته من کلی عرض کردم! 

مرگ...خوبیش اینه که خودت نمی فهمی! 
۲۴ دی ۹۵ ، ۱۰:۵۷ آنالیز ..
با +++ کاملا موافقم: | اصلا ما خیلی مظلوم هستیم
پاسخ:
خیلی حتا!

قدرت ، فقط برای انجام کارهای مضر مورد نیاز است وگرنه برای انجام هر کاری ، محبت کافیست‌.

#چارلی_چاپلین

سلام دیگه سر نمیزنید 
راستی چرا همه دارند کوچ میکنن از پرشین بلاگ اینجا بهتره بگید ماهم بیاییم
پاسخ:
سلام 
سر میزنم اما مدت هاست بیشتر در سکوت. مثل اینجا که نسبت به قبل در سکوته....

+اینجا بهتره! 
۲۴ دی ۹۵ ، ۲۰:۳۶ ** سیلاک **
همه می میریم چه عشق رو تجربه کرده باشیم چه نکرده باشیم  :(
پاسخ:
همینطوره! 
من فکر می کنم همه ی آدمها معشوقه ی کسی هستنند یا هستیم. 
پاسخ:
شاید...
"ما هم می میریم، بی آنکه معشوقه ی کسی بوده باشیم"
عالی بود.


پاسخ:
و عالی یعنی غم انگیز...!

امشب ای ماه به درد دل من تسکینی

                                آخر ای ماه تو همدرد من مسکینی

کاهش جان تو من دارم و من می دانم

                                که تو از دوری خورشید چها می بینی

تو هم ای بادیه پیمای محبت چون من

                                سر راحت ننهادی به سر بالینی

هر شب از حسرت ماهی من و یک دامن اشک

                                تو هم ای دامن مهتاب پر از پروینی

همه در چشمه مهتاب غم از دل شویند

                                امشب ای مه تو هم از طالع من غمگینی

من مگر طالع خود در تو توانم دیدن

                                که توام آینه بخت غبار آگینی

باغبان خار ندامت به جگر می شکند

                                برو ای گل که سزاوار همان گلچینی

نی محزون مگر از تربت فرهاد دمید

                                که کند شکوه ز هجران لب شیرینی

تو چنین خانه کن و دلشکن ای باد خزان

                                گر خود انصاف کنی مستحق نفرینی

کی بر این کلبه طوفان زده سر خواهی زد

                                ای پرستو که پیام آور فروردینی

شهریارا گر آئین محبت باشد

                                جاودان زی که به دنیای بهشت آئینی

 

شهریار

راه کج بود نشد تا به دیارم برسم
فال من خوب نیامد که به یارم برسم

بی‌قراری رسیدن رمق از پایم برد
نشد آخر سر ساعت به قرارم برسم

شهریاری پر از اندوه ثریا هستم
شاید آخر سر پیری به نگارم برسم

استخوان سوز سیاهی زمستان شده‌ام
بلکه نوروز بیاید به بهارم برسم

عشق هرروز دلم را به کناری می‌برد
عشق نگذاشت سرانجام به کارم برسم

مرگ دل‌بستگی آخر دنیای من است
می‌روم شاید روزی به مزارم برسم

تکذیب نشده بود؟؟

"کویر " محمد معتمدی
پاسخ:
اطلاع دقیق ندارم راستش...
گذشته های نچندان دور نبودنهایتان را اصلاع میدادید ؟!

همون جناب هانی در پرشین باشید ...:)

مانا باشید
پاسخ:
یاقوت عزیز
ببخشید نبودن های این روزها رو. بی خبر نبودن ها رو... 
همه چیز دست به دست هم داده تا یه کم بی انرژی باشم. در واقع هستم ولی نیستم! برای همین خبری از نبودنم ندادم... ببخشید شما :)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">