احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

مَوا برم تنها بَشُم...

يكشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ب.ظ

این خستگی حق تو نیست؛

بگذار برایت چای دم کنم

بگذار خستگی‌ات که در رفت،

لحظات خوب‌مان را با هم بنوشیم

بنشین جانم

اندکی بنشین!

این زمستان چای می‌خواهد،

و این چای، قند...


+همانطور که جنگل‌های پروونس را آتش‌سوزی فرا می‌گیرد، تمامی وجود شما را هم شعله‌های عشق در بر می‌کشد و می‌سوزاند. سال‌های سال طول می‌کشد تا گیاه تازه‌ای بروید، تا عشق تازه‌ای مناطق آسیب دیده را آباد کند. و این مناطق آسیب دیده، همه‌ی وجود شماست. (داستانی که هیچ کس آن را نمی‌خواست / کریستین بوبن)

+به یک جایی که رسید رابطه، باید رفت. نباید ماند و شاهد پرپر شدن خاطرات خوب و جایگزین شدنشان با دلخوری‌های گاه به گاه شد. بگذارید آدم‌ها چیزی که از شما در ذهن‌شان می‌ماند حس خوبی باشد که لبخند به لب‌شان می‌کارد. و هر کسی خودش می‌داند کی... هر کس خودش می‌داند وقت رفتنش چه زمانی است. شاید ساده نباشد اما می‌شود فهمید. نباید دست دست کرد. شاید ساده نباشد اما باید رفت. باید رفت تا ماند. و می‌دانیم که هیچ‌کس ابدی نمی‌شود...


*عنوان؛ ابراهیم منصفی. بشنوید:

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۹
هانی هستم

کتاب

یادداشت‌های شما (۵)

رامی خیلی شگفت انگیزه.
آخی خدا چه آهنگی بود! :(

داداشم میگفت هیچ وقت با کسی صمیمی نشو
فاصلتو با ادما رعایت کن
اینجوری هیچ وقت حریمت شکسته نمیشه در کنارش همیشه طرفو کنارت میتونی داشته باشی
اما  به این فکر میکنم اگه با کسی صمیمی نشی چجوری میتونی یه عالمه خاطره بسازی
خاطره های مخصوص که با مرورش لبات از هم کش میاد  و ذوق میکنی
در عمل دیدم صمیمی ها تاریخ انقضا پیدا میکنن
و من هنوز موندم کدوم تفکر درسته ؟!

پاسخ:
نمیشه گوشه گرفت از آدما. بالاخره با یکی صمیمی میشی. با یکی خاطرات بیشتری می‌سازی. ذات آدم اینه.
۱۹ دی ۹۵ ، ۲۳:۲۴ ** سیلاک **
چقدر اون متن آخر رو دوست داشتم عالی نوشتین :))) باید رفت .. 
پاسخ:
باید... 
کاش غم میمرد!
پاسخ:
تا ما رو نکشه ول کن نیست که!!

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">