احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

به جای عنوان!

شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۵۹ ب.ظ

Yavasca kalemimin kulagina
Egilip dedim ki
Bir daha onun adini yazarsan
Seni de kirarim

خم شدم آرام
دم گوش قلمم 
و به او گفتم
اگر یکبار دیگر اسم او را بنویسی
تو را هم می‌شکنم

جمال ثریا

+بعضی وقتا پیدا کردن عنوان مناسب برای پست از پیدا کردن دلیل برای زندگی سخت‌تره. 
+بیش از این‌ها / آه آری / بیش از این‌ها می‌توان خاموش ماند... (فروغ)
+لعنت به آدم بی‌نظم!
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۱
هانی هستم

جمال ثریا

شعر

یادداشت‌های شما (۷)

قلم را قلم نکن
۱۱ دی ۹۵ ، ۱۹:۱۳ ** سیلاک **
من بودم اسمش رو می گذاشتم تهدید  :)))) 


قشنگ بود .. 
پاسخ:
اینم خوبه!


:)
مثبت سومی , واقعا لعنت من الجمله خودم :(
پاسخ:
دور از جون شما حالا:دی 
در سطح کلان و کاری منظورم بود بیشتر. و گرنه بی نظمی که فقط خودتو درگیر کنه به خودت مربوطه.
وای واقعاً من از عنوان متنفرم :)) 
چه خوب گفته فروغ 
پاسخ:
عالیه فروغ :)
۱۱ دی ۹۵ ، ۲۳:۱۱ اسپریچو ツ
شاعر خز میگه : 
درسته دنیا یه دندگی میکنه
ولی آدم یه بار زندگی میکنه
بخندو روشو کم کن دنیارو تو آدم کن
...
د د د د رفیق د نشد د د د د رفیق د بخند

پاسخ:
شاعر کاملن درست میگه 
:))

سرانجام روزی به حکمت همه اتفاقات زندگیتان پی خواهید برد
پس فعلا به سردرگمی ها بخندید از میان اشکها لبخند بزنید
و همواره به خودتان یادآوری کنید که پشت هر حادثه ای دلیلی نهفته است

پاسخ:
مرسی از این انرژی مثبت :)

۱۲ دی ۹۵ ، ۲۰:۳۲ هَپَر هَــســتــَم
آخ گفتی :(   متنفرم از انتخاب عنوان 
پاسخ:
هر چیز اجباری بده!!

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">