احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

دلتنگم و با هیچکسم میل سخن نیست...

دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۰ ق.ظ

«آرامش راحتی است، آسایش خیال است. آرامش پیچاندن پیچ زندگی در پایین‌ترین حد است. سکوت، خاموش کردن آن پیچ است. بستن آن است. بستن تمام آن.»


+بادبادک‌باز خالد حسینی رو تموم کردم. خوندنش رو پیشنهاد می‌کنم.

+چرا تو؟ / چرا تنها تو؟ / چرا تنها تو از میان زنان/ هندسه‌ی حیات مرا در هم می‌کوبی؟ (نزار قبانی)

ایمان من در حلقه ی هندسه ی اندام توست

with every passing hour another word is leaving my mind

+عنوان؛وحشی

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۲
هانی هستم

کتاب

یادداشت‌های شما (۱۰)

منم بادبادک باز رو حدود یه ماه پیش تموم کردم..خوب بود شایدم خیلی خوب :)
پاسخ:
:)
شعر نزار چه خوشممممل بود :)

آرامش یعنی مرررگ! عرضه خودکشی هم که ندارم من! خسته ام...کلافه ام...دیوونه ام. چرا منقرض نمیشم 
پاسخ:
نزار عاشق‌ترینه و عاشقانه‌هاش از ناب‌ترین‌هاست

خب این بازخورد از نوشته‌ها نگران کننده است! باید توی پست بعدی چن تا جوک بگنجونم!! |:
۲۲ آذر ۹۵ ، ۱۵:۴۳ بانوچـ ـه
نخوندمش ولی ان شاءالله فرصت بشه بخونم.
پاسخ:
ان‌شاءالله

نمیتونم منکر زیبایی بعضی شعرهای نزار قبانی بشم شعرهایی که انقدر گاهی استعاره و تشبیه های بدیع داره که حتی توی ترجمه هم درخشندگیش حفظ میشه و آدم لذت میبره . ولی اسمشو گذاشتم شاعر ممنوعه و شعرهاش ! شعرهای ممنوعه . چون خیلی خطرناکه . خیلی با احساسات بازی بازی میکنه ... یک جاهایی هم البته به اروتیک نزدیک میشه .
پاسخ:
درسته. شعرهاش خیلی عمیق و حسی هستن و قشنگ به جان آدم می‌شینن.
اروتیسم اگه درست و هنرمندانه استفاده بشه خیلی قشنگ میکنه شعرو.
پیشنهاد می کنم یک هزار خورشید با شکوه  خالد حسینی رو هم بخونید
پاسخ:
مرسی
میذارمش توی لیستم حتمن :)
((-:عنوان
کوتاه مدت اش آره، طولانی مدتش فکر کنم فقط با مرگ میسر باشه.
تک و توک از نزار قبانی خوندم اما اگر کتابی داره که قطعا داره هنوز نخوندم. باید زودتر برم و تهیه اش کنم که شعراش دیوانه کنندست!
هندسه چار تار حرف نداره.... اصلا حرف نداره! چطور یه اهنگ میتونه انقدر فوق العاده باشه؟
و بادبادک باز منو یاد زمستون پربرف و سرد چندسال پیش توی خوابگاه و سرماخوردگی شدیدم میندازه که فقط خوندن این کتاب باعث شد بتونم اون سرماخوردگی رو تحمل کنم و بگذرونم..
کلا با این پست خیلی خاطره برام زنده شد...
پاسخ:
ترجمه شده شعراش اما متاسفانه الان اسم کتابش یادم نیست.
منم دوست دارم این آهنگ رو 

امیدوارم خاطرات خوب بوده باشه :)

شعر غذای روحه . توی شعری که اروتیسم مسبب زیباییش باشه آدم سیر نمیشه .

برای اون کامنتی که پرسیده بودن اسم کتاب نزار قبانی رو ، معروفترین کتابش فک کنم در بندر آبی چشمانت باشه . ولی چندین و چند کتاب شعر دیگه شم ترجمه شده و البته توصیه ی من اینه که کتاب گزیده اشعارش رو بخونن .

پاسخ:
درسته...

آره! منم یادم اومد!! توی کتابخونه م دارمش اما دورم از کتابخونه ی کوچکم!!
سلام
بادبادک باز به نظرم بهترین اثر این نویسنده ست 
هیچکدوم از کتابای بعدش حداقل برای من مثل بادبادک باز جالب نبود
یادمه اونموقع که میخوندمش مخصوصا قسمت بچگی های امیر و حسن دلم میخواست برم افغانستان ببینمشون اون درخت انار ، اون خونه ،چهره ی حسن :دی بس که برام زنده بودن و باور کردنی...


پاسخ:
داستان خیلی خوب تعریف و توصیف شده. دوسش داشتم

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">