احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

دق که ندانی که چیست که گرفتم...

شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۷ ب.ظ

میگه یعنی واقعن نسل سوخته‌ایم؟

میگم خاکسترمونم داره باد می‌بره. کجای کاری؟

آره عزیزم! باد ما رو خواهد برد! بدجورم خواهد برد! می‌تونه تنها دلخوشی‌مون همین باشه که جوری ببره که هیچ رد و نشونی ازمون نمونه.

 

+ما یه نسلیم که از نگاه همه، راه‌ها رو داره اشتباه میره / سرنوشتی جز این دو حالت نیست؛ یا به ... رفته، یا به ... میره (سعید کریمی)

+به آنجا می‌نگرم ، که روزی رد پای تو بود...

+27 تا ستاره اون گوشه چشمک می‌زنه. به خوندنتون خواهم اومد...

+ایرانه خانم محسن نامجو رو بشنویم. شعر از رضا براهنی. با یه سرچ ساده ‌می‌تونید شعر کامل رو بخونید. یا شاید بعدها گذاشتمش اینجا.

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۰
هانی هستم

یادداشت‌های شما (۵)

۲۰ آذر ۹۵ ، ۱۴:۰۷ سوسن محمدی
واقعنم درسته 😕
داریم راه رو اشتباه میریم....

اگرم راهی باشه که درست بریم ، دیگران انقدر تو گوشمون از اشتباه بودنش میگن تا بالاخره منصرف شیم...
پاسخ:
نمی‌دونم...شاید
ولی فکر می‌کنم این دیگران... این نسلِ دیگر خیلی به ما بدهکارن.
۲۰ آذر ۹۵ ، ۱۴:۳۷ اسپریچو ツ
من فکر میکردم فقط تا ۶۵ میشه بگی نسل سوخته هستم:دی
پاسخ:
جزغاله‌ایم دور همی!! 
حالا هی این حقایق رو بنویس هی حال مارو بگیر! آره خیلی خوب میشه اگه رد و نشونی نمونه ازمون! من که هر وقت خواستم این حرفا رو بزنم همه بهم گفتن دیوونه. خودم باورم شد شاید من زیادی سخت میگیرم همه چیو. ولی انصافا خیلی چیزا سرِ جاش نیس!!!  فکر کردن بهشون اشکمو در میاره!
پاسخ:
از بس فرار کردم از حقایق خسته‌ام! مجبورم بنویسمشون...

۲۰ آذر ۹۵ ، ۲۰:۳۷ وارش بارانی
هرکس زمانی چیزی خواست و نرسید، سوخت، و ما پر از خواستن ها و نرسیدن ها هستیم..نسل ما سوخت مثل نسل قبلی..و شاید مثل نسل بعدی
پاسخ:
شااااااااااید که آینده از آنِ ما...
نظرم نمی اومد اصن .. حالم گرفته شد حسابی ..  هیچم سوخته نیستیم من که حالم خوبه :)))) الکی مثلا می خوام ساز مخالف بزنم ^_^ 
پاسخ:
ای بابا! پس نظر شما رو بیشتر از یکی حساب می‌کنیم ;)

ایشالا که شما نسوزی :)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">