احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

خاطره‌ای درونم است...

جمعه, ۱۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۰۰ ق.ظ
باران هم اگر می شدی ، در بین هزاران قطره
تو را با جام بلورینی می گرفتم
می ترسیدم
چرا که
خاک هر آنچه را که بگیرد پس نمی دهد
**
هوایم رفته رفته
خراب‌تر میشد
و اشک در چشمانم
بیشتر و بیشتر
به گمانم شباهنگام
چیزی شبیه به تو
درونم 
شروع به باریدن کرده بود
 

 

 

 

جمال ثریا

 

عنوان از : آنا آخماتووآ

44 ثانیه به امواج دریا خیره شوید؛ صدا : رادیو سلانه ، ویدیو : من

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۴
هانی هستم

جمال ثریا

شعر

یادداشت‌های شما (۷)

۱۴ آبان ۹۵ ، ۰۹:۱۸ گمـــــــشده :)
تصویر قشنگی بود ولی از صداش خوشم نیومد
:|
چه شعر زیبایی! واقعا فوق العاده بود
تا حالا دریا نرفتم.. چقد با دیدن این تصویرها دلم هوس دریا افتاد:)
پاسخ:
آدرس بدم یا بلدین خودتون؟؟ =))
بلدم:) ولی خب هی نمیشه:(
پاسخ:
ایشالا بشه :)
کاش به جای صدای این خانومها صدای امواج دریا رو میگذاشتین .. 


شعر و ویدئو عالی بود :)
پاسخ:
در واقع روزی که این ویدیو رو گرفتم دنبال چیزی بودم هماهنگ با مفهوم اون جمله و این صحنه به نظرم مرتبط بود. حتمن از دریا باز هم فیلم خواهم گذاشت

:)
تصویر ودکلمه جفتشون غوغاست ...مرسی از به اشتراک گذاشتن ...
پاسخ:
خواهش می‌کنم:) سپاس از حضورتون یاقوت گرامی
۰۳ آذر ۹۵ ، ۱۸:۵۹ دل سوختگان
خبری نیست
زندگی چشم گذاشته است!
و مرگ در ما،
گرگم و گله می برد را بازی می کند.
پاسخ:
خبری نیست...

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">