احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

از اینجا ---->> http://hanihastam.blog.ir/ <<----

احتمال اینکه خودم باشم

یادداشت های روزانه از کتاب، فیلم، عکس و ... روزمرگی

احتمال اینکه خودم باشم

روزنوشت های یک عدد آدمِ علاقه مند به کتاب، فیلم، موسیقی، دریا و دیگر چیزهای خوب!
شاید کمی تا قسمتی شاعر
و اینکه "نوشته های وبلاگ صرفن از تجربه های شخصی من نیستن و ممکنه فقط قصه باشن."

http://goo.gl/yhqVFL

t.me/falshemood

پیام‌های کوتاه
  • ۱۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
    413
آخرین مطالب
حرف‌های شما
  • ۲۱ آبان ۰۲، ۱۱:۳۰ - بانوچـه ⠀
    :(

مثل دریای بوشهر...

سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۵۷ ق.ظ

مثل دریایی تو

انده انگیز و غرور آهنگ

مثل دریای بزرگ بوشهر

که پر از زورق آزاد پریشانگرد است

مثل زورق پر از مرد است

مثل ساحل که پر از آواز ست

منوچهر آتشی

darya

عکس از خودم


آهنگ دست‌بازان رو بشنوید از کماکان

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۱
هانی هستم

شعر

یادداشت‌های شما (۱۶)

۱۱ آبان ۹۵ ، ۱۱:۵۹ خانه سلامتی
عکس زیبایی هستش 
پاسخ:
ممنونم از نگاه زیباتون :)
زیبا بود :)
پاسخ:
ممنونم :)
بوشهر بودید؟

مثل دریای استان ما حتی :دی
پاسخ:
آره.

شمام دریا دارید؟! کجای شمال؟
۱۱ آبان ۹۵ ، ۱۲:۲۱ امیر بهزادپور
اهنگ زیبایی بود...عکس فوق العاده هنرمندانه

پاسخ:
ممنونم از نظر لطفت :)

کماکان یکی از محبوب‌ترین‌های منه.
چه عکس قشنگی...:)
آهنگ چقد حس خوبی داشت... منو یاد  این آهنگ ابراهیم منصفی انداخت :
http://rami.ir/fa/wp-content/uploads/2010/11/Labkhand-1.mp3
البته نمیدونم اصلن ارتباطی با هم دارن یا نه!!!! :))
پاسخ:
مرسی :)

مرسی واسه آهنگ ابراهیم منصفی. دوسش می‌دارم :)

فکر می‌کنم همشهری باشن.
عجب غروبی یا به قولی "مرگ تدریجی خورشید"ی .‌‌..
چقدر آهنگ به حس و حال عکس میاد ... (:
و چه بده که من دریای بوشهر و ندیدم تا حالا ... ):
پاسخ:
هر وقت اراده کردین ما در خدمتیم اینجا :)
عکس قشنگه.. فقط فکر کنم خورشید برای غروب بودن زیادی بالاست ..

انده انگیز همون اندوه انگیزه ؟
پاسخ:
مرسی :) واقعن غروب بود!! 

آره. اندُه انگیز
نخل و دریا = دلیران تنگستان
تو کتاب دلیران تنگستانم یه عکس اینجوری دارم
پاسخ:
:)
وای همیشه این غروب زیبا رو می بینی! خوش بهحالت. واقعا محشره. 
مردم می تونن برقصن کنار دریا؟
پاسخ:
غروب... چیزی که از دیدنش سیر نمیشم هیچ وقت...

میخواید دریا خشک بشه نکنه؟؟
عکس و متن زیبا ولی آهنگ بی نظیر بود ، مفهومی و خاص :)
پاسخ:
:)
۱۲ آبان ۹۵ ، ۰۰:۳۲ عارفه هستم
نمی دونم کلاس عکاسی رفتی یا نه ولی حقیقتا و بی رودروایسی باید بهت بگم عکاسی بلد بودن دونست بدنه و تنظیمش نیست یادگیری دید عکاسی است و تو عالی این رو داری و زیبایی شناسی رو درک می کنی مثلا همین عکسی که گرفتی همین که سوژه ات رو وسط و راست نگذاشتی و سمت چپ کادر قرار دادی عکس رو به مراتب زیبا تر می کنه تو هم عجب دکتر جالبی هستیا خیلی چند بعدی هستی و به نظرم واقعا قابل تحسین این که عکاسی می کنی این که شعر می گی و این همه کتاب های عالی می خوانی یعنی به خود سازیت اهمیت می دهی باریک
پاسخ:
خب از ایــــــــــــــــــن همه نظر لطفی که به من داری بسیار ممنونم. و مرسی که درباره‌ی عکس برام حرف زدی. یاد می‌گیرم ازت

و اینکه کلاس عکاسی نرفتم. فعلن در حد علاقه است!
۱۲ آبان ۹۵ ، ۰۲:۰۸ © زهـــــرا خســـروی
و چه عکسی :)
پاسخ:
:)
به فاصله چار ساعت همسایه هستیم روستاهای شهر منم سوژه های خوبی برای عکاسی دارن هورالعظیم هم میبرمت یه عالمه عکس بگیر خواستم بگم قلیه ماهی و فلافل و سمبوسه هم برات درست میکنم یادم اومد که تو وطن خودتم این غذاها هست بجاش میبرمت ابادان بهت اش معروف ابادان میدم این یه دعوت نامه رسمیه برای سفر به خوزستان 
پاسخ:
خیــــــــــــلی وسوسه برانگیز بود این دعوت!
قلیه ماهی و فلافل و سمبوسه هر جا یه مزه‌ای داره!

ممنونم خورشید گرامی از این همه مهربونی :)

عکس رو بیشتر از شعر دوست داشتم
پاسخ:
ممنونم

کامل شعر اینه:

با تو بودن خوبست
و کلام تو
 مثل بوی گل در تاریکی است
مثل بوی گل در تاریکی وسوسه انگیز است
 بوی پیراهن تو
 مثل بوی دریا نمناک است
مثل
باد خنک تابستان
 مثل تاریکی خواب انگیزست
گفتگو با تو
مثل گرمای بخاری و نفس های بلند آتش
 می برد چشم خیالم را
تا بیابان های دورترین خاطره ها
 که در آن گنجشکان بر سنبل گندم ها
اهتزازی دارند
که در آن گل ها با اختر ها رازی دارند
نوشخند تو
 می برد گرگ نگاهم را
تا چراگاه چالاکترین آهو ها
 می برد آرزوی دستم را
تا نهان مانده ترین گوشه اندام تو
 این پهنه پاک زیبا
مثل دریایی تو
انده انگیز و غرور آهنگ
 مثل دریای بزرگ بوشهر
که پر از زورق آزاد پریشانگرد است
مثل زورق پر از مرد است
 مثل ساحل که پر از آواز ست
 مثل دشتستان
که بزرگ و بازست
 تو ظریفی
مثل گلدوزی یک دختر عاشق
 که دل انگیز ترین گلها را
روی روبالشی عاشق خود می دوزد
با تو بودن خوبست
تو چراغی من شب
که به نور تو کتاب تن تو
و کتاب دل خود را که خطوط تن تست
 خوش خوشک می خوانم
 تو درختی من آب
من کنار تو آواز بهاران را
 می خندم و می خوانم
 می گریم و می خوانم
با تو بودن خوبست
 تو قشنگی
مثل تو مثل خودت
مثل وقتی که سخن می گویی
مثل هر وقت که برمی گردی از کوچه به خانه
 مثل تصویر درختی در آب
روی کاشتانه در چشمان منتظرم می رویی
قشنگ بود
پاسخ:
:)
من بوشهری هستم. بندر گناوه.
پاسخ:
اِ چه جالب! خوشبختم هم‌استانی عزیز :)

شما هم چیزی بگویید :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">